nedjelja, 06.04.2008.

Sastanak liječenih alkoholičarki II. dio

Molim štovano čitateljstvo da obrati pažnju na dužinu ovog posta i trud uložen u njega.I pohvali me naravno. Dakle, već i ptice na granama pjevaju da je subota dan za sastanak najljepših blogerica iz društva V.P. Vrijeme radnje 18 h. Ovaj nam se put pridružila i nova članica društva V.P.-Nymphea. Dogovor je bio da se donese sve što nam više ne treba (osim njihovih muževa) i međusobno podijeli. Skaska je to doslovce shvatila pa nam je dala da iz njenog gepeka uzimamo sve što želimo. Između lanaca za snijeg, potrganih kišobrana i nekakve zmazane torbe ja sam pronašla malog medvjedića. Zvat ćemo ga Božo jer je tako sladak.

Photobucket

Od 18-19 h smo dakle jele kolač (zbog kojeg se i nalazimo na parkiralištu). Onda su došle Lorna i Nymphea. Pa je započela garažna rasprodaja. Evo što sam sve ja dobila.

Knjiga viceva i gatarica:

Photobucket

Sjeckalica za povrće:

Photobucket

Set za ukrašavanje povrća:

Photobucket

Srećom, na tečaju smo dobili svaka po kilu krastavaca dugačkih. Rekli su da je to za rad kod kuće.Sad ih mogu ukrašavat.

Lopta, mali taperverić i vinčeko:

Photobucket

Satelitski cvijetak koji sutra ide sa mnom na posao:

Photobucket

Kao što vidite ja sam najbolje prošla. Njima sam uvaljala svoju staru kramu, a dobila svašta korisnog. Najbolje od svega je što one to nisu niti primjetile.

Vrijeme je kao i uvijek proletilo i začas su nas konobari tjerali iz restača zbog fajrunta. I nakon ovog susreta osjećam se pametnijom. A saznala sam i razlog zašto je skaska tako udarena u glavu. Doslovce.

Veselim se sljedećem susretu i darovima, a do tada skupljam kramu i dalje jer sad ju konačno imam kome uvaliti. A ne moram ni platiti odvoz.

Za kraj vic iz skaskine knjige viceva:

Žali se pacijent doktoru: „Doktore, gubim pamćenje“
Doktor:“Od kad?“
Pacijent: „Šta od kad?“

- 10:58 -

Komentari (43) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti