petak, 04.01.2008.

Ljudi, ne jedite govna kad je burek samo 7,5 kn!

O zadnja bih tri tjedna mogla napisati tragediju. No, kako nisam sklona dramatiziranju reći ću samo da si želim u novoj godini konjske živce i da stvari krenu nabolje. Ipak, dogodile su se tri lijepe stvari.

Prva-nisam sama provela blagdane.

Druga-bijah u Čatežu na unutarnjim bazenima. Nikad još nisam bila na unutarnjim niti sam tuka znala da ih tamo ima. Predivno, prekrasno i sve što uz to ide. Još me danas bole svi mišići koje od ljeta nisam koristila. Neka, vrijedilo je.

Treća-gledala sam Bee Movie iliti Pčelin film. U originalu dakako jer me na sinkroniziranu verziju bilo kojeg crtića il filma ne može natjerati ni sto vragova. Preporučam svima. Naravno da je postojalo nešto što mi je moralo bar malo uništiti doživljaj. Glupača dva sjedala do mene je skinula cipele i stavila noge na prečku ispred sebe. Iako između nas dvije nije nitko sjedio kroz nekoliko sekundi me ošinuo smrad. Gore od sarme. Gore od trulih jaja. Gore od trulih jaja umotanih u sarmu. Okrenula sam se zbunjeno prema mom pratiocu koji nije razumio moju facu i pitao me: A KAJ? PA JA NIŠ NE NJUŠIM. Mulac. Ja bahata kučka kakva jesam pogledala sam prema njoj onak prezirno da sama shvati kaj mi je. No, koza nije shvatila. Nastavila sam se ljutiti sljedećih 45 sekundi i opet je pogledala i prosiktala: MOŽEŠ LI MOLIM TE OBUĆ CIPELE NATRAG JER TI NOGE JAKO SMRDE? Naravno povisila sam ton tak da me čuju svi u krugu od par metara. Čuo se onaj prigušeni smijeh, a ona me samo pogledala, digla se i otišla sjest u drugi red.

Pitam se zar nije bilo jednostavnije obuć natrag cipele?

APDEJT, APDEJT!!! 4 su se lijepe stvari dogodile!! Upoznala sam fulvusicu i levanticu. Sorkač žemske. Ajoj....ovo će me koštat još jednog kolača....

- 14:51 -

Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti