dva, tri stiha na dar (pristaju uz tvoje ime)


Čini mi se da sam oduvijek zaljubljena u tebe.
Prvi snjegovi zazivaju prošlost,
izgladnjele, slijepe snove.
Neka bude Mrak.
Svira jazz.
Zamišljam...
da si tu,
da ništa nije onako kako jest.
Čini mi se kao da već osjećam tvoje prste
kako mi prolaze kroz kosu, klize licem,
spuštaju se
vratom,
tijelom.
Ne usuđujem se otvoriti oči,
samo da ne iščezne ta slatko-gorka obmana.
Nije stvarno. Ja to znam.
Ali, to je sve što imam
u mutnoj, studenoj noći,
dok si fizički prisutan negdje drugdje,
ali ti misli lutaju...neposlušne, neuhvatljive.
Kao da nikada nisam bila zaljubljena u tebe, vraćam
te natrag.
Ipak pripadaš drugoj.
Ovaj je grad podjednako moj
kao i njen,
ali više ništa drugo nisam spremna
dijeliti s njom.
Čak ni u mislima.
Prstima oduvijek posežem u prazno:
da me voliš, zar ne bi noćas
i tijelom bio ovdje, sa mnom?
Prve pahulje kao moja prošlost
u fragmentima, nezaboravna.
Samo neka svira jazz (iako mi je tako davno
bilo šesnaest);
ja sam vjerna jednom obećanju.
Neka samo kazaljke brzaju,
ja imam dovoljno vremena.
Ti si naviknut (iz)gubiti se u magli,
ali ja, ja nisam navikla (iz)gubiti.
Samo neka svira jazz.
Mislim noćas na tebe. Cijelu noć.
Nazdravi sjenama.
Znaj da i ja podižem čašu za tebe, sama,
na drugom kraju svemira.

*Sretan ti rođendan

26.11.2006. u 00:00 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

mračna šuma... bez puteva...bez pravila...trnje...čudovišta...i zvijezde...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

angel in dark

Ja ne sanjam o sreći,
no ne sumnjam o sreći.
Gle ovoga dvojstva i trojstva moga:
ima u meni i tmine,
no ima u meni vedrine
i moja divna sloga.
(T.Ujević, Zapis na pragu)

Ja sam žena što je pala
pod đavolje jedno tijelo
i sve mu je gola dala
sve što bješe - biće cijelo.
(J.Polić Kamov, Vitlaj duše)

Ja ljubim bol i patnju i gorčinu
u živoj rani.
A zaborav ću ljepši nać u vinu,
neg u - nirvani.
(J. Polić Kamov, Strast bitka)


Sobica ko mala kutija od papira
puna uzdaha i jesenskih boja.
Gramofon mjesto dragog srce mi dira.
O za kog je rudila mladost moja?

Prosnivani svirač zlatnih žica
ranim se buđenjem ko magla raspline;
kad će doći onaj koji će sa lica
mrtvačku prašinu ljubavlju da skine?

Il možda ću i ja ko i moje druge
kraj pobjesnjelih strojeva propadat u tmine,
i jednoga dana, slomljena od tuge,
kroz prozor se potkrovlja survat u dubine.

V. Vlaisavljević, Nikad nasmijana