morfinini experimenti

25.12.2007., utorak

BOŽIĆNO PUTOPISNI MIX

S obzirom na današnju inspiraciju u pisanju podijelit ću ovaj post na 3 dijela- da imate štiva za naredne blagdanske dane, ovako vam možda dosadim.
DIO PRVI ( ili o Badnjaku )
Pao nam je snijeg…sretan I napravio potpuni Božićni ugođaj. Sve je na kraju bilo spremno za moju prvu Badnju večer izvan roditeljskog doma. Sve sam stigla, ponosna sam na sebe- kao prava kućanica. hrvatska Iako smo iz Beča stigli oko 17 sati po pravoj snježnoj mećavi ( hvala Bogu samo od Krapine ) u 19 je tradicionalna večera mog kraja bila na stolu. Mužić je meni prepustio „ organizaciju„ pa sam napravila onako kako smo dugi niz godina radili u mojem domu. Neke stvari smo pripremili prije odlaska na adventski vikend u Beč pa smo pri povratku napravili večeru i još neke sitne detalje. Dragoga je dopao zadatak da napravi „ zamedljanu„ rakiju, u ovim krajevima poznatu kao medica, koja se kod nas tradicionalno spravlja i konzumira na Badnjak party, na koji se posti- do večere. To znači- 3 puta jesti, jednom se najesti, i to posne hrane. Prije večere se serviraju češnjak, orasi i jabuke koji se redom umaču u med. Nakon toga slijedi riblja juha od šarana ili fiš paprikaš a uz to tjestenina sa sirom, nakon toga ide pečeni šaran. njami Uz sve to se jede posebni mliječni kruh koji se jede samo na Božić, Novu godinu i Uskrs. S obzirom na to da ga u Zagrebu nema poslužio je i bijeli u kalupu- za ovu prigodu. Prije same večere sam nazvala svoje za još neki sitni kulinarski savjet i da im čestitamo Badnju večer. Naravno, da sam se raznježila i rastužila jer mi je ovo prvi bračni Božić cry ali ne iz tog razloga nego jer sam daleko od svojih. Na svu sreću, slavim ga uz najdražu osobu cerek a i malo zlato je s nama cerek - iako nevidljivo wink Prekosutra idemo na novo „ slikanje „ pa će mama ujutro popiti kavu da se beba malo razmaše i napravi ljepšu pozu. mah

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

DIO DRUGI ( ili turistički )
E sad, što se tiče našeg putovanja… Krenuli smo u subotu ujutro i sve je bilo o.k. dok nas u Austriji u jednom trenu nisu sve ( a bilo je gomila gastarbajtera, i drugih naravno, koji su išli prema Beču ) skinuli s autoceste i preusmjerili na lokalnu gdje smo izgubili sat vremena lud namcor ali smo zato vidjeli prekrasan dio Austrije okupan suncem i vidik od kojeg zastaje dah. Po dolasku u Beč smjestili smo se u sladak hotelčić u širem centru i odmah se zaputili na jedan od mnogobrojnih Božićnih sajmova. Naš početni entuzijazam vezan za putovanje je malo splasnuo kad smo shvatili da sama zamjena starih baterija za nove- naravno, već kad smo bili na slovenskoj granici, puknucu neće oživjeti naš digitalac nego da je u pitanju nešto ozbiljnije pa smo bili ljuti zbog nemogućnosti fotografiranja u mjeri kojoj smo željeli. Kupili smo jednokratni fotić nut i sigurno izgledali presmiješno među gomilom turista naoružanim najsofisticiranijom foto- video- audio- štatijaznam opremom. No, bolje išta nego ništa pa će i to valjda poslužiti- vidjet ćemo kad razvijemo slike. pjeva Grad smo obilazili u malim rutama, točnije sa čestim stankama za grijanje ili pražnjenje mog mjehura pa smo shvatili da nam je to najskuplji dio izleta jer smo za svaki takvu pi- pi, brrrrr stanku iskeširali po cca. 10- ak eurića, puta par stanki za svaki izlazak iz hotela= ??? greedy Stoga sljedeća putovanja ostavljamo za više Celzijevce kad neću morati na svakopolsatni tretman. Nedjelju smo proveli po sajmovima koji nimalo ne liče na zagrebački zujo i u obilasku standardnih ruta po centru. Nigdje se nismo posebno zadržavali jer smo oboje već bili tamo pa smo više istraživali sporedne ulice tražeći ( teškom mukom ) restoran koji radi nedjeljom, da bismo nešto pošteno ručali. Na kraju balade sam dobila toliki Cordon blue da sam pojela pola njami a drugom polovinom bi se sigurno nahranilo nekoliko slabije uhranjenih mladaca. Mužić je stoički pojeo svoj trio gulaš iako je i kod njega pri kraju bilo- jede a plače. Nakon svega slijedio je zasluženi odmor jer, moram priznati, uopće nisam mobilna kao prije trudnoće i teško mi to pada ali to pokušavam ubrojiti u ( gore ) nuspojave. Nekako sam tu „ depresiju “ izlječila u šopingu pa smo se vratili s par vrećica više i par sto eura manje. Na kraju krajeva, bitno je zadovoljstvo- zar ne? thumbup

DIO TREĆI ( Božićno- Novogodišnji )
A sad ono najbitnije:
Svima vam želim čestit i blagoslovljen Božić, provedite ove dane u radosti i zajedništvu s najmilijima. U sljedećoj godini vam ( unaprijed- jer opet putujemo ) želim obilje: zdravlja, osobnog uspjeha, zadovoljstva u poslu, ispunjenja u ljubavi, životne sreće i taman novca… Ako sam vam nešto zaboravila poželjeti vi si to slobodno dodajte na popis.
kiss

Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)

Experimentiram i (e)laboriram

vas je trenutno na mom blogu

Free Hit Counters

WeatherReports.com

Fotografije u najvećem broju preuzimam sa sajtova koji ih imaju, dakle nisu moje vlasništvo niti želim da neko to pomisli. One koje su moje, vjerujte mi, prepoznatljive su. :)