morfinini experimenti

24.07.2007., utorak

PREDLJETNI ZARUČNIČKO-VJENČANI POST

E da se i ja konačno posvetim danu koji mi- nam predstoji… Dakle, za 25 dana Morfina mijenja prezime iz S. u S -T. cerek Napokon se mogu u potpunosti posvetiti ostatku priprema i uživati u tim danima. Ovo je pretpostavljam moj zadnji post do tada a nakon toga ću vas malo bombardirati sličicama i dojmovima. nut
Epilog mojih proteklih mjesec dana gužvo- ludnice su: položena 2 ispita thumbup i 1 ne baš uspješan. Danas sam položila zadnji u ovom roku smijeh pa mi je to malo dalo vjetra u krila pred burno ljeto, koje je nekima već odavno počelo a meni samo po temperaturama. Brat obavio zaruke, kumovi napravili svoj dio posla greedy i sad smo spremni za The big day. Prilažem i par foto dokumenata radosnog događaja. Dan prije smo kod prijateljice u Osijeku uz tamburaše proslavili njezinu diplomu pa smo imali generalnu probu pred svadbu. njamiparty Moram priznati da se dragi dobro snašao u tim „neurbanim“ taktovima. smokin Ne zna on još što ga čeka kad ga moji prime za zeta- ne ide to samo tako da kažeš DA, treba on proći još neke testove, ne baš kao one za Mensu ali morat će se malo oznojiti… rofl
Svima vam želim dugo i (ne pre-) toplo ljeto i da uživate u svakom danu. mah

Image and video hosting by TinyPic
Cvijeće koje je brat poklonio svojoj zaručnici- 26 ruža za njenih 26 godina i zaručnički prsten i burme uz to... kiss

Image and video hosting by TinyPic
Poklon od budućeg svekra, u boci je rakija stara desetljeće i nešto a u čašama papirići koje osobno nikako ne bih smočila rakijom ma kako stara i dobra ona bila greedy

Image and video hosting by TinyPic
A ni svekrva nije ostala dužna... zujo
- 22:30 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Experimentiram i (e)laboriram


Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com





vas je trenutno na mom blogu









Free Hit Counters
Free Hit Counters






WeatherReports.com



Fotografije u najvećem broju preuzimam sa sajtova koji ih imaju, dakle nisu moje vlasništvo niti želim da neko to pomisli. One koje su moje, vjerujte mi, prepoznatljive su. :)