morfinini experimenti

09.07.2007., ponedjeljak

NIJE DA ME NEMA...

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com
Osvrt na prošli post- ženska je bila izuzetno ljubazna i dala si je truda iako rezultat nije baš ispunio moja očekivanja.rolleyes Pedikura je zato bila za 5!thumbup
Što se tiče kritika i upita gdje sam opet zaglavila: od prošlog posta 2 ispita i kolokvij, pripreme za svadbu, diplomski od prijateljice i promocija od druge,odlazak svojima za vikend u kome sam doma samo prespavala a ostalo trčala oko obaveza vezanih za svadbu, to sve garnirano honorarnim poslom- bar 3 puta tjedno, dragi došao doma u svojoj ortozi pa mu noga izgleda kao da je obukao pancericu i spreman je za nekakav glečer ali bar mu više ne trebaju štake!party Već sam sama sebi smiješna kako uokolo jurcam kao muha bez glave s planerom jer nisam u stanju zapamtiti niti da treba kruh kupiti ako to ne zapišem…nut Za vikend mi brat ima zaruke a dragi i ja smo kumovi pa nas opet čeka put od 500 km do tamo a usput svraćamo i na jednu feštu povodom diplomskog od prijateljice, onda nazad pa posao svaki dan, ispit 23.-eg, završne pripreme u smislu da dragi nema još ništa niti za obući niti za obuti a i meni fali haljina za navečer i još 100 sitnica, poslije toga juriš svojima doma na finale… Oni koji su mislili da smo se već vjenčali sad vide da je to tek pred nama- 18.8 cerek a ostali vide da mi uopće nije dosadno i da bih drage volje posvetila više vremena blogu ali su mi zvijezde i prioriteti trenutno malo drukčije posloženi… lud

- 23:05 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Experimentiram i (e)laboriram


Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com





vas je trenutno na mom blogu









Free Hit Counters
Free Hit Counters






WeatherReports.com



Fotografije u najvećem broju preuzimam sa sajtova koji ih imaju, dakle nisu moje vlasništvo niti želim da neko to pomisli. One koje su moje, vjerujte mi, prepoznatljive su. :)