morfinini experimenti

01.03.2007., četvrtak

BAŠ SE PONADAH...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Nije da sam danas nešto posebno vrijedna, izvukla sam se iz kreveta u pola 11- sram me bilo,rofl još uvijek lunjam u pidžami i sad ću lagano krenut odrađivati ono što sam prespavala i što se mora, za ovaj dan. Ah da, kaže se da se samo umrijeti mora pa možda i neću… Jučer sam imala turbo naporan dan- za moju psihu i umorno tijelo pa sam si danas dala malo oduška.zijev Shrvalo me i ovo kvazi zimsko- proljetno vrijeme a najviše kad sam maloprije pogledala kroz prozor i vidjela žensku u majici kratkih rukava, ljetnoj roza suknji i bijelim cipelicama kako sjeda u auto?!eek Štipnula sam se da vidim da li ja to i sat vremena nakon buđenja spavam! Jebote- pa došlo ljeto, ja prespavala par mjeseci a ne kako sam ja mislila par sati duže. Uf, dobro je 1.3 sam trebala krenuti u teretanu, 14.3 trebala imati ispit i ko zna što sve još. Izgleda da je sve to prošlo a ja ni ne znam, sigurno mi je tijelo gipko i zategnuto, ocjena u indexu, cvijeće na balkonu, par ljetnih hlača u ormaru… smokin STANI!!! Eno sad lika u zimskoj jakni!!! Fuck!headbang A baš sam plovila na krilima mašte… Ništa- ajmo iz početka, danas treba odraditi obaveze, otići u neku, ma bilo koju teretanu ( da bih stala u neke ljetne hlače) navečer sjesti uz knjigu da bi bilo ocjene u indeksu. Surovo!bang
- 12:27 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Experimentiram i (e)laboriram


Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com





vas je trenutno na mom blogu









Free Hit Counters
Free Hit Counters






WeatherReports.com



Fotografije u najvećem broju preuzimam sa sajtova koji ih imaju, dakle nisu moje vlasništvo niti želim da neko to pomisli. One koje su moje, vjerujte mi, prepoznatljive su. :)