morfinini experimenti

11.01.2007., četvrtak

NIZALICA

Došao red i na mene, na ispovijed… Kad malo bolje razmislim 5 stvari koje čovjek treba reći o sebi nije puno ali kad ih se trebaš sjetiti i staviti na blog- nimalo lak zadatak.

1. NEDOSLJEDNOST- možda se ljudima koji me površno znaju to ne čini tako ali ja sam zapravo jako nedosljedna što se tiče: učenja, dijete, sportskih aktivnosti i općenito boljitka vlastitog psihofizičkog stanja.zijev

2. NETAKTIČNOST- joj kako je meni nekad jezik brži od pameti… Bubnem pa ostanem živa a poslije glavom o zid!headbang
Ovo su zapravo moje 2 karakterne osobine ali ljudi ih otkriju tek kad me dobro upoznaju (ili prije ako su baš pronicljivi)

3. KLEPTOMANIJA- kad sam bila 7-8 god. maznula sam didi lovu iz novčanika i kupila brrrdo čipsa i jaffa keksa i častila cijelo društvo. Dobro što sam ih onda počastila jer sam narednih mjesec dana bila u kazni pa moji prijatelji nisu baš viđali svoju galantnu prijateljicu. party

4. LAŽ- uf što nekad masno slažem- nekad na svoju a nekad na tuđu dobrobit, ipak ja mislim na svoje bližnje… a lijepo sam rekla da sam pri kraju faksa- moš mislit…smokin

5. KLAUSTROFOBIJA- ne baš u pravom smislu ali ja u krevetu moram imati dosta mjesta jer se inače gušim. Isto je s raznoraznim kutovima a bome nevezano i s tim ne daj me Bože visine. Toliko o fobijama. Onu o paucima ću ostavit za drugu priliku.puknucu


VEZANO I GLEDE NET SPACE-a

1 .INDEX- tu upoznala a na nekom drugom (nećemo sad, jelte) mjestu zavoljela mog najdražeg.cerek

2. ISKRICA- i tu probala al nije išlo…lud

3. GOOGLE- the svemoćni- skoro.cool

4.MEDICINSKI SAJTOVI- prva pomoć za kampanjce, sve ostalo se mora vulgaris: knjigu u šake…nut

5.SVE VEZANO ZA MOJU RODNU SUBOTICU- i okolicu što se može iskopati u ovom beskrajnom prostoruhrvatska

6. BLOG- znam da sam dodala al eto…thumbup


Pružam šansu da se izraze i :
Snoopyshist
Neprofesionalna dezorijentacija
Idesbeba
Fantasy svijet
Žena s Balkana

- 19:30 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Experimentiram i (e)laboriram


Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com





vas je trenutno na mom blogu









Free Hit Counters
Free Hit Counters






WeatherReports.com



Fotografije u najvećem broju preuzimam sa sajtova koji ih imaju, dakle nisu moje vlasništvo niti želim da neko to pomisli. One koje su moje, vjerujte mi, prepoznatljive su. :)