srijeda, 19.05.2010.

Sa samog ruba pameti stižu me strašni saveti, al ja bi da proživim na svoj način.

naspavaj se!
budi zdrava!
nemoj pit tablete za glavu!
nemoj piti!

uči!
obavljaj sve studentske dužnosti-predavanja, vježbe, izvješća, kolokvije!
imaj sto posto iz matematike!
položi ispit koji ti je ostao!

budi u toku!
nemoj visit na netu!
aj na kavu-sad ne mogu-može sutra-ja ne mogu!
izađi van katkad!

nasmijavaj ljude oko sebe!

redovno jedi barem tri obroka dnevno! (uz kampiranje na faksu, sigurno!)

slušaj balaševića, tamburaše, klape, duhovnu, strano!
sviraj gitaru!
pogledaj nekad kakav film!
pročitaj knjigu!
idi na Perpetuum Jazzile!

obavi sve liječničke i ine tretmane!
smršavi, ljeto će!

zaljubi se!! sad!
kad se zaljubiš, reci to!
ne zavlači!

čujem da u hondurasu ima mjesta za sve to.
jednom otić ću daleko od svega gdje neću imat nikog svoga, nać ću svoje mjesto, negdje daleko od svega toga.

jer neću! ništa od tog vašeg neću, ako ne želim!
i onda ću samu sebe na kraju lijepog dana uspjet uvjerit da sam NE. ali sad mi se da bit NE. super mi je biti NE.

ajbok.

- 00:15 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

-osjećaji, osjećaji i još malo osjećaja
-ovo je pokušaj da kažem neizrecivo pjeva


PRIČAT ĆE TI O PLOVIDBI
TI ŠTO NISU SIDRO DIGLI!
...šljiviš njih...
(Boljima se teško prašta ;) )