petak, 13.11.2009.

:)

Ja baš volim biti jedna od Takvih Kao Što Sam Ja.

Volim sanjariti.

Volim biti u bedu.

Volim piti Cedevitu na kavi.

Volim nekad pretjerat u nečem.

Volim držat svoje mišljenje.

Volim svoje prijatelje.

Ja stvarno volim biti jedna od Takvih Kao Što Sam Ja.

i kad se drugi ne slažu sa mnom.

i kad netko treba Rame Za Plakanje.

i kad se treba ić feštat.

i kad se treba prošetat Osijekom.

i kad treba vrijeđat hrvatsku estradu.

i kad treba bit bek vokal.

i kad se treba pjevat u zboru.

i kad treba naučit svirat gitaru.

Ja i onda volim biti jedna od Takvih Kao Što Sam Ja.

čak i kad se osjećam sama.

čak i kad mi ništa ne ide od ruke.

čak i kad misli da je fulala ne samo smjer nego cijeli faks.

čak i kada stavlja tepsiju s pizzom u rernu bez krpe.

čak i kad treba priznat da voli Prvu Ligu nekad poslušat.

Ja baš volim jedna od Takbih Kao Što Sam Ja.

- 15:41 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

-osjećaji, osjećaji i još malo osjećaja
-ovo je pokušaj da kažem neizrecivo pjeva


PRIČAT ĆE TI O PLOVIDBI
TI ŠTO NISU SIDRO DIGLI!
...šljiviš njih...
(Boljima se teško prašta ;) )