utorak, 25.11.2008.

o procesima...ove ili one vrste

zanimljivo je kako me gotovo uvijek inspiracija vata dok trebam učit.
i kako , kad trebaš učit, radije bi i kopao kanale, jer ti so ti čini kao zanimljivom jesenjom rekreacijom, a samo da ne moraš blejat u neku glupu i najčešće dosadnu knjigu.
al dobro, moram priznat, mene ovaj puta ne pucaju nikakvi ni kanali, ni peglanje, ni ništa drugo, dovoljno mi je i sanjarenje.

vlatko (ne maček, stefanovski :D ) na zvučniku, a lunjo mi u glavi. neš ti kombinacije.... taman za učenje o procesima.
da, how yes no...

i onda si pomislim...opet ne vjerujem da je dovoljno mjesec dana. da ti jedna osoba fali, iako ste se vidjeli prije četri sata. ili prije dan, dva, tri.

i onda ne vjerujem da zna u pravom trennutku reći i/ili učiniti pravu stvar. zagrliti, samo zagrliti kad je to potrebno
..reči bi sve pokvarile, samo se ćutke pored mene stisla...

kaže on da je u tom slučaju zeleno polje provincija. s obzirom na kilometražu od trga. hahahahahahaah...
neka, ali samo ako ću ja po toj definiciji bit provincijalka.

bježim s priče na priču, al nema veze.

zanimljivo je i to što sam ja sretna jer neki na fakultetima u referadi imaju aljkave radnike pa sam ja nekog uspjela vidit čak i danas. treći put smo se dosad oprostili. a on nikako da ode doma. a meni teško palo.

i idem na sp u rukometu!!!!! jedva čekaaaaaam....

i sad mi sister donijela iz trgovine rukometni sladoled. s pripadajućom kašikom!!!!!!!! legendica jedna!!!

još kad bih danas sto posto saznala da đole svira na trgu u novom sadu za novu godinu, mogla bi reć da mi je dan savršen. dosad. jer mislim da je krajnje vrijeme da se posvetim procesima...ove ili one vrste.

- 19:06 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

-osjećaji, osjećaji i još malo osjećaja
-ovo je pokušaj da kažem neizrecivo pjeva


PRIČAT ĆE TI O PLOVIDBI
TI ŠTO NISU SIDRO DIGLI!
...šljiviš njih...
(Boljima se teško prašta ;) )