subota, 05.07.2008.

Replaj: (Re)ispario



Ovaj si me put po dobrom starom običaju:
- izbacio iz takta
- dotaknio me
- gledao me onim svojim pogledom kojeg se sjećam još od majnsvipera prije 3-4 godine
- sve si mi učinio
Nisi više predaleko. Preblizu si mi.
Kockice mogu biti nakrivljene!
Što sam tražila to sam i dobila: znala sam da ćeš me boljeti, a ipak sam te previše doživila.
I znala sam uvijek da jesi realan, a s imaginarnošću sam zavaravala....jedino sebe!
Oćeš probat bit onakav kakvog te ja vidim?
Nećeš?
Šteta...
U glavu ulaze dvije pjesme: kako da te ne volim kad volim sve na tebi...
BAŠ NI TO ŠTO TE TOLKO VOLEM...NE VOLEM!!!!!!!!!!!

21.06.2008.

- 10:54 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

-osjećaji, osjećaji i još malo osjećaja
-ovo je pokušaj da kažem neizrecivo pjeva


PRIČAT ĆE TI O PLOVIDBI
TI ŠTO NISU SIDRO DIGLI!
...šljiviš njih...
(Boljima se teško prašta ;) )