četvrtak, 03.07.2008.

ONO NEŠTO



I opet me peru oni poznati i neželjeni i grubi osjećaji kojih se ne mogu tako lako riješiti.
Adekvatno je da moram to proći.
Teško je jer oko mene..svi heppi...
A jesen u meni.
Obrambeni mehanizam mi govori – smješi se.
Tink pink i evriting is going tu bi đast fajn.
Koga zavaravam?
Druge?
Sebe?
Sve?
Jedino Boga ne mogu jer On jedini zna kako se osjećam i zašto se tako osjećam, bolje to zna čak i od mene.
Jedino On razumije zašto se sve to događa iz jedne prilike u drugu.
Objasni mi........
Luda sam.

06.05.2008,

- 17:59 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

-osjećaji, osjećaji i još malo osjećaja
-ovo je pokušaj da kažem neizrecivo pjeva


PRIČAT ĆE TI O PLOVIDBI
TI ŠTO NISU SIDRO DIGLI!
...šljiviš njih...
(Boljima se teško prašta ;) )