srijeda, 02.07.2008.

Kveščnmarkovići



A što je danas.
Neočekivano...
Još jedan krah.
Više ih ne brojim.
Navikla sam.
Nije me čak jako ni drmnilo.
Malo je.
Zašto mi treba tako malo, a traje tako puno?
Zašto se uvijek vraćam nazad iako znam kako je tamo?
Zašto nikada ne upali?
Koliko trebam još izdržati?
Moram li neprestano trpiti?
Ne smije mi biti preteško!
Zašto drugima uspijem, a sebi ne?
Dokle?
Zašto ne volim ni sebe na kraju?
Imaš kakav odgovor?

Tako sam i mislila.
Nemam ga ni ja.


06.05.2008.

- 21:24 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

-osjećaji, osjećaji i još malo osjećaja
-ovo je pokušaj da kažem neizrecivo pjeva


PRIČAT ĆE TI O PLOVIDBI
TI ŠTO NISU SIDRO DIGLI!
...šljiviš njih...
(Boljima se teško prašta ;) )