utorak, 01.07.2008.

SOS?

Napisala bih u pijesku,
Kad bih mogla, naravno!
OGROMNIM SLOVIMA
S.O.S.

Pomozite izgubljenoj (ili zarobljenoj?)
U vlastitim osjećajima
I u tuzi i tjeskobi!

Napisala bih kad bih znala
Da će ih vjetar obrisati
Tek kad pročita onaj koji treba!

Napisala bih kad bih znala
Gdje to uopće mogu učiniti!
Gdje su oni koji znaju čitati?

Ali u ovom....zbunjujućem stanju,
Čini mi se da sam ja nepismena!

Jer nisam sigurna može li me
Itko osim mene same iz toga izvući!

(oprostite što dišem, neću nikad više,
samo mi pomozite!)




06.04.2008.

- 23:50 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

-osjećaji, osjećaji i još malo osjećaja
-ovo je pokušaj da kažem neizrecivo pjeva


PRIČAT ĆE TI O PLOVIDBI
TI ŠTO NISU SIDRO DIGLI!
...šljiviš njih...
(Boljima se teško prašta ;) )