Dnevnik jedne vec pomalo ispizd.... mamice

03.02.2005., četvrtak

S E E L I I I I M S E E E E ! ! !

A dragi moji, divne li vijesti!!

S E L I M S E ! ! !

Znam to već neko vrijeme, ali nisam htjela ništa pisat o tome, nisam htjela nikom govorit iz straha da se nešto ne izjalovi, jer, to je tako kod mene. Čim počmem govoriti o svojim planovima, sve krene naopako.

Sad napokon mogu pisat o tome, jer je SELIDBA VEĆ POČELA
Ukratko – ovako je:
Radina baka, stara gospođa koja živi sama u kući, prije nekoliko mjeseci je pala i slomila kuk. Oporavak je dugo trajao, a kad je izašla iz bolnice, shvatila je da neće više sama moći živjeti, nije se htjela nikom nametati, i otišla je u starački dom.
Kuća je ostala prazna.
Da ne duljim, ostalo možete pretpostaviti i sami. Otkazali smo stan, do 1.3. ćemo izać odavde i uselit.

Ne mogu opisati kako se dobro osijećam.

Napokon svoj vlastiti mir, nema glasnih i svadlji koje sam prisiljena slušati svakih par dana, nema više upadanja gazdarice na kavu,...

Nema ništa, nikoga, samo moj ljubljeni suprug i moja dva anđelčića. Mir, tišina.
Galama kad to JA hoću. Do kad hoću. Glasna muzika kad meni to odgovara, a ne da moram paziti jeli gazdarica došla s posla umorna i spava li.

Bože, lijepo li mi je.
Kako li će mi samo djeca biti sretna...

Osijećaji su još jaki, prejaki i jednostavno nemam riječi kojim bih ih
mogla predočiti vama da znate kako se osijećam.

Znajte samo da sam presretna......




- 00:13 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Meni dragi, svaki dan sam s njima