Kreativka u akciji

20.04.2008., nedjelja


Ipak se nešto radi…
Ovo je bio rad na brzinu. Lagana končana vestica koju mogu obući preko topa (za proljetno – ljetne dane). Doista je ispletena brzo, u 3 – 4 dana. Kad bi spojila vrijeme mislim da bi čak mogla biti gotova u jednom danu. Primjerice, za pojedini rukav mi je trebalo oko dva sata. Mustra je rijetka, svaki šesti red širok je 1,5 cm i to kad krene – baš ide! Pletena je iglama br. 4.
To je naime, trebao biti bolero. Bolero za kojim toliko patim, zbog kojeg jesam ovdje na blogu s vama, kojeg sam isprobavala isplesti na bezbroj načina (neuspješno, naravno, jer nikako da pogodim broj očica i nikako da se snađem s koje ga je strane bolje početi plesti). Bolero je konačno u izradi i iskreno se nadam da će biti gotov za koji dan. Na tržnici sam vidjela sličan, dobro ga prmotrila i krenula odmah u izradu dok ne zaboravim kako ide.


Photobucket


Ovaj je sam vez počela (i odložila zbog istog bolera), a namjenjen je kćerima za sobu. Simpatična mustra, odmah se svima svidjela.

Photobucket

A ovo je magnolija u mom dvorištu u čijoj raskoši uživamo već desetak dana. Ovo je drvo jedno od najomiljenijih u mom kraju, i teško da ima dvorište, a da ga ne krasi barem jedno drvce. Ovih dana i tulipani cvatu punim cvatom, žao mi je da ih nisam uspjela slikati po danu.
Na kraju jedno upozorenje! Jučer smo muž, ja i djeca bili u šumi i imali bliski susret sa škorpionom. Bilo je panično dramatično (bar što se mene tiče, jer se užasno bojim sličnih bića). Sasvim slučajno ga je opazila mlađa kćer među lišćem. Čitav sam dan hodala po prstima, sve me škakljalo po tijelu, mislila sam da se ispod svakog lista nalazi sigurno još koji. Užas! Pazite kad ste u prirodi, nikad se ne zna gdje što gmiže!


Photobucket
- 20:55 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.