Kreativka u akciji

10.01.2008., četvrtak


Hy,
Ovo sivilo od magle već je postalo depresivno. Mislim da je bilo dosta snijega za ovu zimu, čak je i djeci dosadio. Ovih dana baš i nisam nešto, Dragi mi je bolestan pa sam ( malo više nego inače) brižna supruga. Nije ništa strašno, izgurat će on to.
Dok nisam kod njega u bolnici – pletem! Na vlastito iznenađenje, napredujem. Prednjicu i leđa sam napravila i rukav je pri kraju. Kak dugo nisam plela, još bude dobro i ispalo. Sestra mi je posudila jednu svoju prastaru knjigu, stvarno je bogata motivima i šemama. Detaljno je obrazložena svaka očica, i početnik bi lako savladao i najzahtjevniji rad. Kol'ko sam si toga našla, mislim da mi bude zima prekratka da sve to napravim. Već me i dijete cuka za rukav da joj ispletem nekaj!
Probat ću vam nešto od toga i prikazati na nekom od sljedećih postova.
Jedino kaj ne valja je to da sam se ove zime previše popunila, a za neke modele bi više pasala vitkija figura. Dakle – dijeta…koji kilogram mora natrag dolje. Hvala Bogu da mi se vaga strgala i da je nemam u kući.

Nego, nedavno sam kopala po kutijama sa strane i naišla na jedan zanimljiv časopis što mi ga je pred par godina poslala prijateljica iz Engleske. Ona je isto ljubitelj ručnog rada, ali kak je antitalenat ja sam joj znala ponešto napraviti i poslati za Božić, a ona je meni slala časopise i mustrice. Žao mi je jer sam bez mnogih ostala, ali u ovom kaj sam našla ima dosta zanimljivog. Sad nemam vremena baviti se s tim, ali kad djeca krenu u školu imat ću malo više vremena pa ću vam probati preslikati. Ima jedan zgodan jastučić s resicama od vune i nije ga teško napraviti. Ali o tome drugom prilikom…

- 21:28 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.