[tu pa tam]

¤¤¤ neš´je u zraku ¤¤¤

...slušam urbana i mislim si kako e pjesma:ima li tu mjesta za mene: malo perverzno insinuirajuća..( sasvim mala rupa e dovoljna da se ušuljam u tebe? )...

a href='http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb008_ZCzfw017YYHR' target='_blank'>Rolly 2...
src='http://smileys.smileycentral.com/cat/15/15_4_124.gif' alt='Cowgirl' border=0>
partner=ZSzeb008_ZCzfw017YYHR' target='_blank'>Twins
osjećam se onako malo izgubljeno u svemiru i prostoru, ne znam šta pričam, iz priloženog ni što pišem, valjam gluposti, smiem se sama sa sobom...propucana na kvadrat. propucana i popljucana...zahvaljujući mojoj dir frendici hohi koa me jučer počastila cijelom armijom bakcila z gušto mi se ispljunuvši u facu. Spit..a ja sam se danas za ozbiljnu stvar skoro pa ugušila vodom kou sam pohlepno pila pod vrućim školskim krovom. bijaše to opepe kad nam je u razred uletio ¤adebisi¤ i poverino doznao da mora hebeno izvješće ponovno pisati.Perturbed * ne daj se č::: ostani psina*
izigravam prijevremenu penziju, od ponedjeljka kada vas izvjestih da sam se okušala u tzv plesu...ja trpim upalu mišića već poodmaklog stadija nepokrenosti. pridružimo li meni šepajuću hohu koja subotama izigrava facu koa misli da zna izvesti srneći skok, dobijete dvie knjekave cure koe pridržavaju jedna drugu dok silaze stepenicamaOld Man..
..moram vas upozorit da okolo vlada neka probavna viroza...vrlo neugodnih posljedica..tako da npr možete biti u slučaju da trebate odglumiti kada izađete iz šk vecea da jako neugodni miris koi se provlači iza vas..napada i vaše nosne šupljine.Fart a vaš je ne..i sada dvie pojedinkinje si misle..gle ti cure koa gestikulirano bez ijedne rieči nama pokazue kako poop ne smela najs...a njeno e. blama li mamma mia.
no das ist ja...=) cura kojoj se bliži brzdej..petak 13 maj dir pipl...veselo veselo...sada je swe u fazi..šta mi treba kupiti za brzdej...
ma ljudi ja sam tako jednostavna osoba...i ide mi na jetrenzi kada mi počnu nabrajati darove koe bi mi kupili i da li se ja slažem sa time. ne kužim di e tu gušta ako se izgubi faktor iznenađenja kada otvorim poklon ? ono...Eyes Poppin...
ja bi bila zadovoljna i sa snikers/mars/milka s kukisima čokoladica...Chocolate....
u petak se ide u harteru, biće super..lajbah/urban/let/tbf/ i mnogi drugi....Head Banger...
biće da će bit apsoštrumpfno super.
upejdt:tek sam sada vidla da čak i fakin pusićka ima mopsa..di e tu pravda? neka udjeli onima koi si ne mogu priuštit psa od par tisuća kuna....ja sam voljna prihvatit žrtvu...>8)

04.05.2005. u 22:30 | 11 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com