siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








Anita
Rođena sam u Splitu kraj starog Hajdukovog igrališta, i godinama sam nakon toga s ocem odlazila navijati za taj klub. Osnovnu i srednju školu završila sam u Imotskom a politologiju i novinarstvo na Političkim znanostima u Zagrebu. Još za vrijeme studija radila sam na Radio Samoboru a kao najmlađi izvjestitelj izvještavala sam za Slobodnu Dalmaciju iz Vlade, Sabora i Ureda predsjednika. Zadnjih godinu dana zaposlena sam u Večernjem listu gdje pratim politička zbivanja.

Linkovi

Odgovori,odgovori....

16.01.2007., utorak



Bok!

Hvala svima na poticajnim odgovorima. Ponavljam, nisam članica nijedne stranke. Jedino sam bila kućni prijatelj s
pokojnim Vladom Gotovcem. Čak sam ,četri godine, bila i članicom Uprave Instituta "Vlado Gotovac" i to je bio jedini moj angažman takve vrste.

Nikola Tesle nije samo najpoznatiji Ličanin u svijetu već jedan od najpoznatijih znanstvenika svih vremena. Što se Ante Pavelića tiče on je,nažalost, najpoznatiji po svojim nedjelima a ne po tome što je Hercegovac, književnik ili nešto slično.To najbolje znaju ljudi iz Istre i Dalmacije.To je moje mišljenje Iviću Pashahahalicu.

"Lupi glavom o zid" vrlo je uporan. No, znala sam da neću moći zadovoljiti sve ukuse a posebno tako rafinirane.Stoga sam
se davno prestala zamarati s tim tko me voli a tko ne.Međutim, koliko sam shvatila, blog je malo ležernija forma od tekstova u novini i daje veću slobodu. Zato ne budi tako krut.

Isto tako svima na znanje! Sve postove pročitaju lektori- i na tome im hvala- prije nego ih objavim.
Inače moram reći da A priori ima pravo u dijelu da moram više paziti na tipfelere i razmake.

Pozdravljam ekipu iz moga Prološca. Drago mi je da vam se sviđa blog.

Prolazniče dragi, imam deset kilograma manje, nego na slici, a još pet više od onoga koliko bih željala imati. UN dijeta je efikasna. Probaj ako imaš probleme s težinom.Pretpostavljam da si me zato i pitao.

Nisam izbrisala nijedan Vaš komenatar-bio negativan ili pozitivan-i ne namjeravam. Mislim da UUU puca U NIŠTA. A komentirat ću ono što želim.Valjda imam na to pravo?

Guarde mislim da Čačić ima pravo na pogreške kao i svi mi.Sve što je ljudsko nije mi strano.Nitko nije savršen.No ljudi u Varaždinu i okolici ga jako vole a pobjedio je u borbi za mjesto župana s preko 60 posto glasova.A i ankete pokazuju da, visok postotak građana, upravo njega, želi vidjeti na mjestu budućega premijera!

A što se tiče primjedaba da sam često radila razgovore s Ivićem Pašalićem moram Vas podsjetiti da sam u Slobodnoj Dalamaciji pratila Ured predsjednika, Sabor ,Vladu i HDZ a Pašalić je tada bio istaknuta politička figura. De facto napravila sam 2 ili 3 razgovora s njim a zadnji je bio "Oči u Oči " u Slobodnoj i to prije peti ili šest godina.

Posebna zahvala T-Zombixu na potpori! Postala sam tvoja obožavateljica.
- 13:59 - Komentari (28) - Isprintaj - #