LudiSplitjo

11.03.2011., petak

Ni kriv ni dužan...

Evo mene u mojoj uobicajenoj rutini, ;) opisat cu van jednu provedenu noc u pp Split, i pokusat cu van docarat, iz osobnog iskustva, kako nasa policija moze bit surova ali i na kraju i postena i kako nikad neznas sta te ceka u zivotu...
Bilo je to jedne zimske veceri, (ima san oko 18-19 god, uglavnom bija san punoljetan) i bilo je oko 21-22 sata, subota, skupilo se nas par iz ekipe i spremamo se za ic na neki tulum, i ja nam priskrbim malo travice, meni je to stvarno bilo uvik dostupno i besplatno, u takvom san bija krugu ljudi, i uglavnom bija je to piz trave zamotan u alu foliju velicine kutije sibica, ovo je bilo bitno da opisen zbog dogadjaja koji slijede, i tako mi sidimo na zidicu i pijuckamo pivce, i naidje jedan prijatelj koji je bija narkoman i bija je dosta stariji od nas, (sad je vec pokojni, overdose :( ) i zamoli on mene da ga odbacin do jednog kvarta udaljenog mozda 10-ak km od naseg, (ja san ima vespu tada) naravno ja san zna "zasto" ga triba odbacit do tamo, ali san svejedno prista jer mi je bija drag taj prijatelj, (od sad cemo ga zvat Dino) i sidne on iza mene i odosmo mi, ja svojoj ekipi kazen da cu se vratit za 20-ak min, i da me pricekaju, i stigosmo mi di je tribalo, i da privarija san se, ja san mislija da id po dop, ali nije, isa je put ljekarne po pribor, sta je meni bilo olaksanje u neku ruku, i kako se on udaljava prema ljekarni, ja ga ispracam pogledom, okrenen se, i isprid ociju mi se nacrta policajac!? eek (a kod mene u djepu ona pomenuta trava) i dobro dobra vecer, dobra vecer, prometnu i vozacku molim, ja nisan ima A kategoriju, niti je vespa bila registrirana, i nastavi on, molim vas izvadite sve iz djepova na sic, ja gotov, znojin se usrid zime, (ima san na sebi onu tada popularnu spit-fajericu) i sta cu sad majko mila, i zavucen ja ruku u djep i i podvucen onaj piz trave pod onaj steznik od jakete oko zgloba, i nekako taj piz tu zaglavi i relativno je nevidljiv, i izvadin ja sve na sic, on kaze da dignem ruke u zrak da bi moga pretrazit, ja dignen ruke on prepipa i ne nadje nista, naughty kaze dobro pokupi sve sa sica i pita me di mi je prijatelj isa, ja kazen da neznan, da me je samo zamolija da ga odbacin do odi i to je to, on kaze dobro pricekat cemo ga, u to dodje policijsko auto i parkira se pored nas, i kaze meni policajac da udjen u auto, ja pitan zasto, sta san napravia, on meni, znas ti dobro sta si napravija, ja se pokusavan opravdat da nisan nista napravija, u biti ni nisan nista napravija, osim ovo za vespu, neregistrirana i to, ali ne jebe on mene normalno i ugura ma u auto, ja pitan za motor, sta cu sa vespon, on kaze nebrini se za vespu, uto evo jos jednog policajca i vodi Dina sa sebon, uguraju i njega u auto bez rijeci, i krenusmo...
E sad u autu je bilo napeto, nas dvojica smo sidili iza, a inace to nije praksa, inace jedan policajac sidne naprid i jedan osumnjiceni, a jedan iza sa drugim osumnjcenim, (ovo isto iz osobnog iskustva znam) ali ovaj put je meni to doslo ko naruceno, jer san uspija oni piz trave iz rukava izbacit na pod i nogom gurnit ispod vozacevog sica, rofl e sad mi je bilo puno lakse, to san obavija neprimjetno, i vise i da nadju to, ni isus nemoze dokazat da je to moje, voznja je protekla bez rijeci...
I kad smo stigli u postaju, Dina odma odvedu negdi gori uza skale, a mene sili na klupu, stavili lisice, i rekli da pricekan inspektora, (znan mu i dan danas ime i prezime, ali presutit cu to) i cekan ja tako jedno po ure i eto njega, cin je usa kroz vrata postaje, (ako je iko bija u 2.pp Split, zna koja je to klupa i kako izgleda to predvorje) izgleda je vidno iznerviran, i prvo sta mi je reka bilo je: "sad cu ti jebat mater" i kao ljut sta se je mora dizat it kreveta i dolazit u postaju radi mene, ja san pomislija u sebi, nisi ti triba dolazit radi mene, ali san presutija taj komentar, nekako mi se nije cinilo pametno ic se pravit pametan u tom trenutku, i kaze ajde za menom, otisli na gornji kat i usli u njegovu kancelariju, cim smo usli prvo me pita zasto se drogiran, ja kazen da se ne drogiram, on kaze ne lazi, ja da nelazen, on: pokazi mi ruke, ja skinen jaketu, i pokazen mu ruke, on nastavi i kaze da se skinem, ja pitan sta da skinen, on kaze sve, ja u cudu gledan, on poceja zivcanit, skidaj se! znan ja di se vi sve bodete! Ja se skinen u mudante, on, i mudante, ja skinen, a sta cu nema tu bas puno izbora, i on vidi da nema tragova uboda i kaze mi da se obucen, ja obucen mudante, on kaze to je dovoljno, meni nije jasno, ja kazen zima mi je, on kaze sta me briga i stavi ruku priko ostatka moje robe koja je bila na stolu i kaze da sidnen na stolicu koja je bila pored stola, i onda je krenilo, kaze znaci ne bodes se, onda smrces, ja kazen da ne konzumiran droge, on meni da ne lazen i da mu priznan sta trosin jer oni vrlo dobro znaju Dina i znaju da ja neman sta radit sa njim ako ne trosin nista, ja mu kazen da se ja ne druzin sa Dinom i da san ga samo poveza do tamo di su nas priveli policajci, i da san samo jedan put u zivotu prova travu i da mi se nije svidilo, i da radje popijen malo ako je vec neka prilika, on nastavi, di si kupija travu tada kad si je prova, ja izmislin jedan nadimak (crni) i recen kod njega tu i tu, on kaze i sta ako te sad ja odveden tamo i kazen da si ga cinka, ja kazen ha, sta cu a nista, dobit cu batine, i bit cu sritan ako samo batine dobijen, (a u sebi molin boga, gospu i isusa da me nigdi nevodi jer iako nisan nikoga cinka, nije bas dobro da se negdi pojavis sa policijskim inspektorom koji tvrdi da si nekog cinka) a onda me je pita jesan li spreman testirat se na drogu, ja kazen ko iz topa da jesan, (to mi je bija najveci blef u zivotu, da me je odlucija testirat nasa bi sve moguce opijate koje je moguce nac) a on na to kaze da ako mu priznan sta san radija sa Dinom i da me nece nigdi vodit, i da me nece testirat, (tada san vec svatija da on nije iz narkotika, i bilo mi je puno lakse disat) ja ponovim istinu da nista nisan radija sa njim da san ga samo poveza sa motorom i to je to...
E onda je pocelo psihofizicko "maltretiranje" sigurno me je 20 puti natira da ponovin pricu od pocetka do kraja, a u medjuvremenu bi mi se onako unija u lice, pa bi me malo glavon udrija, pa rukon onako po celu tako da ja potiljkom udren u zid...i tako tome slicne metode, uglavnom nista sta bi ostavilo traga na meni, i trajalo je to poprilicno dugo jedno 2-2.5 sata, i virujte mi nije ugodno, dodje coviku da laze da je nesto napravija samo da ne gnjavi vise, ako me razumite, i svo to vrime ja san jos uvik u mudantama i smrzla mi se dusa, i sad da ne duzim previse, jer moga bi ja sad napisat post od metra samo navodeci detalje, pa cu pokusat skratit, znaci nakon te torture u kancelariji iz koje nije nista pametno proizaslo, izvede on mene tako u mudantama na hodnik i veze me lisicama za klupu pokraj prozora i otvori prozor, tako da san ja sidija na klupi tik uz prozor sa rukama vezanin iza ledja za rub klupe, ma strasno nesto, u zivotu se nisan tako smrza, i danas mi je ladno kad se toga sitin, i kaze mi da se malo "oladin" i da razmislin ocu li i dalje lagat, i ode u neku drugu kancelariju, predpostavljan u onu ukojoj je Dino bija...
Prosla ura vrimena sigurno, ja ko sladoled na stapicu, smrza se, nos curi, a nemogu ga obrisat, cili san bija razjeban, ali ima nesto zanimljivo, dok san sidija na toj klupi na zidu nasuprot mene san vidija potpise nekih ljudi koje znan, i samo san mislija o tome kako bi se i ja potpisa na taj zid, mislin stvarno od svih muka mene je najvise mucilo to kako cu se potpisat na taj zid, ali mozda to i nije tako cudno s obzirom da nista nisan napravia i neman sta se mislit sta cu i kako cu...
I nakon tako otprilike uru-uru ipo, eto inspektora i neke inspektorice, i kaze ajde ako neces meni, mozda ces njoj rec,mi ionako znamo sta se tocno dogodilo, evo Dino nam je sad reka, i odvezu oni mene i uvedu me u kancelariju, i sad ona pili ali onako umiljato, kao ona je dobra, a on je los, iskreno meni su bili isti, i vec mi je bija pun kurac svega, ista pitanja isti odgovori, i onda zazvoni telefon, tada je bilo vec negdi oko 3.5-4 ujutro, i javi se on, kratko je traja taj razgovor, digne se on sa stolice i kaze mi da se obucen, ja pomislin u sebi ajme meni odvest ce me medju one dilere, usra se ziv, kad on meni daje ruku, kaze da se ispricava i da mogu ic, navodno je Dino potvrdija moju pricu da san ga ja samo odbacija sa motoron do apoteke i da me prije toga ni cuja ni vidija nije, ja presretan, ali ne izlazin iz kancelarije, on me pita sta je, sta cekan, a ja ga pitan sta je sa vespon, ocu li dobit motor nazad, a on odma telefon u ruke i nazove nekoga i pita za moju vespu, i sad neznan sta je glas sa druge strane zice govorija, ali evo sta je on govorija, prvo kaze: "doc ce sad momak po motor, dajte mu motor", onda je nesto ovaj sa druge strane zice nesto govorija, a on se izdere u slusalicu: "ma ne zanima me, reka san da mu das motor" i zalipi onu slusalicu u telefon, i mene posalje doli po motor, vjerovatno mu je ovaj govorija kako motor nije registriran ni osiguran i bla bla, uglavnom eto to bi bilo to, ni kriv ni duzan, a najeba i ozeba, a zasto, zato sta san se nasa na krivom mistu u krivo vrime sa krivon osobom...
I sad da van jos recen sta je ustvari bilo, vjerovatno vas zanima, naime tog dana nesto ranije, prije ovog navedenog dogadjaja je Dino sa jos nekom meni nepoznatom osobom na motoru (vespi) nekoj zeni ukra torbicu sa ramena, i ona je to, normalno, prijavila i opisala dogadjaj policiji, i eto sta ti je kurceva srica, mislin zamislite kolike su sanse da vam se nesto ovako dogodi... headbang
Ljudi moji, zdravi i veseli bili, do sljedeceg citanja! mah
- 13:54 - Vaše cijenjeno mišljenje (47) - Eee, da mi je ovo imat na papiru - #

<< Arhiva >>

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

Listopad 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (6)
Veljača 2011 (8)


Free Website Counter




Soccer - Online Games - Enjoy the taste of victory!

Opis bloga:


Protected by Copyscape Online Copyright Checker

we all have demons within us

Devil Comments and Graphics for Facebook, MySpace, Tagged

O komentarima:


accept the beast within yourself

Gothic and Dark Comments and Graphics for Facebook, MySpace, Tagged

Soccer - Online Games - Enjoy the taste of victory!

Zanimljivo štivo:


Linkovi:


eXTReMe Tracker

© LudiSplitjo
My precious, ili, ne diraj, ovo je moj život!