nedjelja, 12.07.2009.

Kad od tebe postanem trijezna

Sve moje misli bježe,
uzalud borim se s njima.
Svaki put sve je teže
sakriti sebe pred svima.
Ja vodim rat kakvog nema:
protiv sebe se borim iznutra.
Nova bitka se sprema;
moje jučer protiv mog sutra.
Uvijek poraze brojim,
kao vojnike ih redam.
Priznajem da se bojim,
ali još uvijek se ne dam.
Jednom bit ću jača
od svega što srce slama.
Smijehom ću protiv plača
pobijediti sebe sama!
I tada ću konačno prestati
biti slika za druge,
a suze ove će nestati
baš kao moje tuge.
Negdje ću skrit se daleko
gdje nitko drugi me ne zna.
Možda me i opije ne'ko
kad od tebe postanem trijezna.
U život ću kročiti tada
hrabro, nogom pred nogu.
Možda to ne mogu sada,
ali jednom sigurno mogu.

- 13:32 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.