Lika na dlanu ...

subota, 16.09.2006.

Rozgalice

Ovo pravo etno blago skupio je još davne 1934.god. Dragoslav Aleksić u svojoj knjizi "Ličanke"

Image Hosted by ImageShack.us

Odi pobro, da ga zapjevamo,
Milo mi je s tobom zapjevati,
Još milije rujno vino piti – oooo ....

*****

Mio brate, sve bi dao za te;
Do li konja i do li oružja –
Konja jašim, oružjem se branim – oooo ....

*****

Ne pjevamo što pjevati znamo,
Već pjevamo da vam otpjevamo;
Oder Mićo, da ga zarozgamo – oooo ....

*****

Dede brale da ga zapjevamo,
Muški, vučki, kako koji znade,
Što j u pjesmi, pjevati se mora,
Kom je teško, slušati ne mora – oooo ....

*****

Velebitu, ognjem izgorio,
Što si nama more zatvorio.
Da ne raste šenica bjelica,
Pa nam cvile žene i dječica – oooo ....

*****

Sada ćemo da ga zapjevamo,
Kako ćemo kad ne umijemo;
Bena bio ko bi zamjerio – oooo ....

*****

Vuk ne vije što je izgladnio,
Niti vije što je ižednio,
Već on vije da društvo savije – oooo ....

*****

Odi, brale, da ga zapjevamo,
Odavno ga zapjevali nismo,
Ti otalen, a ja ću odalen,
Ti potegni, a ja ću povući,
Da vidimo oćemo li moći – oooo ....

*****

Vuk magare na plot nagonio,
Ne bi l mago nogu salomio,
Odi pobro da ga zagrokćemo – oooo ....

*****

Lako ti je poznati bećara;
Oštra nosa, zavrčkani kosa,
Sitna oda, česta obziranja – oooo ....

*****

Velebitu, moj debeli lade,
Što po tebi kravarice rade?
Krše granje, od muva se brane – oooo ....

*****

Imam janje, svi ga moji znadu,
Ali mi ga voliti ne dadu,
Janje moje, ogledalo sjajno,
Mi ćemo se voliti potajno – oooo ....

*****

Odi, kume, da deremo june,
Deri, kume, ne uvaj se u me,
Ništa bolje nego zapjevati – oooo ....

*****

Evo nama pjesme na poštenje,
Kod kuće nam zdravlje i veselje;
U polju nam rodila šenica,
I u kući sva zdrava dječica – oooo ....

Image Hosted by ImageShack.us

Fotografije na ovom postu uzete su sa sajta KUD-a Perušić

- 20:35 - Komentari (4) - Isprintaj - #