< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ukoričen u zbirkama raznih autora:

Kap crne svjetlosti
"Kap crne svjetlosti", 2005. godina, biblioteka "Sfera"

Blog priče
"Blog priče", 2007. godina, naklada "Zoro"

Da sam Šejn
"Da sam Šejn", 2007. godina, bestseler.net & Konzor

Kontakt: blues.mack@gmail.com

hr-kamioni.com


Prijatelji


Blogografija

14.08.2007. utorak

Poticaji

Raspizdi me što baš svako govno moramo pokupiti s zapada. Danas sam čitajući Jutarnji naletio na njihovu verziju najnovije pošasti. Valjda više nema novinske i televizijske kuće koja nema sličnu govnariju.
Budući da vodim portal namijenjen kamionima i prijevozu zastao sam neki dan slikati ogroman bager koji se prevrnuo nekoliko koraka od ulaznih vrata jedne moje postarije rođakinje. Prvo sam pitao gdje je vozač i kako je prošao u toj nezgodi. Rečeno mi je da je odvežen u bolnicu na radiologiju, ali se čini da nije ništa ozbiljno. Tek tada sam izvadio fotoaparat. Jer je meni osobno epizoda s djevojkom pod tramvajem koju slikaju mobitelima jedna od najodbojnijih i najljigavijih gadosti na koje su spremni moji sunarodnjaci, većinom dobri vjernici i oličenja morala.
Sliku sam objavio na portalu. Nije mi ni na kraj pameti palo da ju šaljem bilo gdje. Da je kojim slučajem vozač teže ozlijeđen, fotoaparat bi ostao u torbici.

Gledajući ovu promotivnu sličicu ja vidim tipa koji je svoju humanost naguzio novcu. Tamo negdje lijevo je vjerojatno nečija krv.
- 19:01 - Komentari (4) - Ispis - #