četvrtak, 21.09.2006.

Crtica iz života jedne plavuše

Skoro pa mi je neugodno napisat ovaj post, al mislim si stvarno je smješno i moram to podijelit s vama.. Priča počinje: zamoli mene moja majčica jučer da joj skoknem do dućana po tri jogurta i dosjeti se da pogledam u kiosku dal ima plina za punit upaljač. Mislim si ja, dobro, zadatak ko i svaki drugi. Dođem lijepo na kiosk, pitam tetu jel ima plina, kaže ona ima. Kažem ja njoj, dobro, dajte mi i molim vas tri jogurta!!!! headbangheadbangheadbangroflroflrofl
Mislim, Filip me je malo utješio, neki njegov frend je na kiosku tražil kavu s mlijekom..
eto, šta da vam drugopričam, nije meni lako samoj sa sobom..
Plava Kate

- 10:05 - Kokokokokodaaaak (2) - Snesi na papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.