nedjelja, 17.09.2006.

Shopping trip

Kada se moja malenkost odluci odreci svog iznimno nuznog beauty sleep-a i ustati se u 5 ujutro postoje samo dvije opcije:
-tjeranje ovaca
-putovanje

Razlog je ovaj put bilo jednodnevno putovanje u simpatican gradic- drugi po velicini u Austriji uz kojeg se obicno vezu razne skracenice od kojih se deckima dize kosa na glavi kad ih spominju njihove ljepse polovice...da, pogadjate, Lulu i ja smo obavile nuzan predzimski shopping u Grazu.

Prvo smo dobro pokisle jer smo trcakarale po ducanima u centru grada, Lulu mi je obecala neki ludo fini sladoled, al naravno kad je spazila siiiiiilne ducane da je odjednom bilo prehladno za sladoled..pih!
Ja osobno sam se svako malo nicim izazvana nasla na muskom odjelu, djecjem odjelu, odjelu za trudnice i sl. isprva me to moje neuspjesno snalazenje u prostoru malcice zabrinulo al onda me ipak vise zabrinulo to da sama cinjenica da stojite usred hrpe raznih ruzicastih majici i kosuljica na volancice, nuzno ne znaci da stojite na zenskom odjelu ?!?
Mislila sam malo cekat da naidje kakav Neven Ciganovic i proba koju rozu kosuljicu da se mogu smijuljit, al po ducanu su bili samo pitomi decki koji su cuvali stvari na sigurnoj udaljenosti od odjela sa donjim vesom i na sigurnoj udaljenosti od svojih (i tudjih) inace tako ljupkih djevojaka koje trenutno sve redom izgledaju kao da su spremne tuc, grepst, grist i udarat za kabinu, kosaricu, robu il sta god treba.

U "novom" trgovačkom centru Shoppingcity Seiersberg (stari, dobri Shopping Center West navodno vise nema nis-osim Ikee...smrch) smo nakon rucka u McDonaldsu ponovile proceduru svrljanja po ducanima sa krpicama (naravno apsolutno istim) u kojim nismo nis previse kupile al nam je preostalo premalo vremena za speceraj (citaj hrpe cokolade), tehniku, parfeme i sl. gluposti...mislim, mozda mi i ne treba tako jako post-it 'Hello Kitty' al ipak to malo isfrustrira covjeka...pogotovo kad nakon toga ceka na granici sat vremena iz cistog mira...
No dobro, sve u svemu ugodan glavno-da-nam-guzica-vidi-puta-i-soping put i bitno da smo se mi sad vratile jos zgodnije nego prije smijeh wave

maja

- 23:51 - Kokokokokodaaaak (5) - Snesi na papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.