subota, 31.05.2008.

******f(Ý/(†bf„ëh} Ý2»Ă x******

Nekoliko fraza korisnih ak se zateknete u zemlji sunca izlazećeg....


- Moj otac je u kupatilu = Tatami Setushira
- Mislim da mu se dopadaš = Chetekara
- On voli šljivovicu = Piyeraki Yudo Yaya
- Vrijeme je da krenem = Odokuchi
- Lijepo što ste svratili = Idikuchi
- Odspavaj malo = Idikuchi Ubisowu
- On se šali s vama = Ate Zayebawa
- On ne može da ostavi cigarete = Nasugushi Kokopushi
- On ne predstavlja pretnju = Neka Migaduwa
- Mislim da smo se izgubili = Yao Kudasada
- Trebalo bi kupiti krumpir i mljeveno meso = Yedemi Semusaka
- Prijatno = Malodishi
- On se toga plaši = Nemamuda
- Svekrva = Wadidushu
- Imamo ženu za direktora = Namadisha Imapitsu
- Gatara = Chiribuchi Riba
- On voli gledanje u karte = Ochegata
- On ne vjeruje u vradžbine = Nechegata




Pozdraf/paĆL'Z±† .... thumbup , party , smokin , njami , fino !

• isklesano u 08:10 • Ukleši otiske šapa... (4)

četvrtak, 22.05.2008.

.....jedna sentencija koja mi pobudi audioceptore (i još neke....)......

******************************************************
"..uzorno ponašanje je oko djece....oni žive s njim..."......"......ako se neko dijete ponaša nedolično, znati će to po tišini koja će zavladati oko njega....."..........tim 'motom' su se vodili pripadnici indijanskih plemena.........a pobudila je -ceptore jerbo se ja slagujem sa 'motom' tim.....
******************************************************

Pozdraf.... thumbup , party , smokin , njami , fino !

• isklesano u 12:16 • Ukleši otiske šapa... (7)

subota, 10.05.2008.

.......Odgovori / konfuznost

Na pitanje u postu ispod odgovori klinaca bili su : 1) more - plavo 2) brod - plovi..........to mi i je zanimljivo......klinčadijski odgovori su nekak logični a to je važno......a i asocijacija tu (meiner meinung nach) igra ulogu......a i to je važno.....to je bilo jedno od zanimljivih pitanja za ćetvrtaše.......za osmaše mi za oko zape 'slikopovijesno pitanje' : prepoznajte osobu na slici (gore lijevo)....1 od ućenika je na tom pitanju 'zapo' tj. nije prepozno i jednostavno prešo dalje, naravski.......spazivši rezigniranost, kad je provjeravao, ubacih se pa razmislih kak da ga potaknem na razmišljanje.........rekoh samo : ' koji su bili hrvatski ban-ovi'........nisam ni 'ban' kazo več je napisa odgovor.......jesam spomenuo da je to osmaš po prilagođenom programu........nameče mi se pitanje di je tu prilagodba....mislim da je u pitanju trebalo osim reference na sliku, izreči i referencu da je dotićna persona ban.....nadalje, 'prilagodba' je bila vremenska.......klinci sa ADHD-om su ranije završili, upozorih ih da provjere - i to napraviše i osta im vremena (a nemre se završit prije po uputama Centra)......po mišljenju mom, tih 10 minuta lera odnosno gledanja u poluispunjeni ispit klincima je samo dosadna frustracija bila......
***************************************************
još jedno malo konfuzno pitanje : poredaj po redu od 1 do 4 (1-najranije, 4-najkasnije).......suvremeno doba ___, srednji vijek ___, stari vijek ___, novi vijek ___

• isklesano u 10:47 • Ukleši otiske šapa... (10)

srijeda, 07.05.2008.

......zapelo mi za audio receptore..........

*****************************************************
Neki dan prije odgegavanja na arbajtsplac vizualno i auditivno popratih HaeRTeovsku emisiju 'među nama' (jedan dio iste)................jedan od gostiju je bijo Joško Marušić.........Marušić je rekao riječi koje mi zaokupiše audioceptore i već par dana odbijaju se od stijenaka krajnjeg dijela slušnog aparata...........samo poanta rečenice te mi je ostala u memoriji (il ja mislim da je to poanta) pa ču ga/ju parafrazirati - '...shvatio sam da je besmisleno studentima prenositi znanje u današnje doba kad svaku informaciju mogu naći na internetu, ja studentima mogu svojim primjerom pokazati kako je vrijedno se obrazovati......to je moja jedina svrha na Akademiji'.......kako i ja jednim dijelom egzistiranje svoje ostvarivam u odgojno obrazovnom sustavu porazmišljah o toj rećenici......ne mislim da je besmisleno prenositi znanje al' se slagujem sa drugim dijelom rećenice........ja svrhu rada svog gledam prvenstveno kroz davanje primjera a onda i prenošenja znanja.........
**********************************
pitanje: Od slijedećih imenica napravi pridjeve:
1) more 2) brod

******************************************************

Pozdraf.... thumbup , party , smokin , njami , fino !

• isklesano u 21:15 • Ukleši otiske šapa... (9)

nedjelja, 04.05.2008.

PORUKA

• isklesano u 15:02 • Ukleši otiske šapa... (7)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>