Hvalospjev gluposti https://blog.dnevnik.hr/justthepine

petak, 29.05.2009.

Ide mi

Opet me krenulo u zadnje vrijeme. Prošli tjedan sam imao sudar. cry Zabio sam se u ženskicu koja je napravila pogrešku, ali kako sam ja udario odzada… Ja kriv. Čekali smo na zeleno. Ona prva, ja drugi. Upali se zeleno ona krene, ja krenem. Taman sam stisnuo gas u prvoj kada je ona stala kao ukopana. burninmad Moš ga „piiiip“. Stisnuo sam kočnicu, ali sam otklizao u nju. Nije ništa strašno, ali joj je pukla boja i jednostavno mora ići na popravak. Kako nemam novca platiti joj sada to ovako, otišli smo na procjenu štete i platiti će osiguranje. 15% veća premija sljedeće godine. headbang Baš zabavno! Rekla je da joj je jako žao, ali da nije bila sigurna jel zeleno ili ne jer nitko drugi nije krenuo kada i ona. Naravno, desno od nas su se dvie cure šminkale u autu. bang Nisu mogle krenuti ni da su imale autopilota! mad

Neki dan sam išao u kadu. Desna noga mi se odsklizala (opet). Lijevim koljenom sam zastao na rubu kade. Zvijezde su se rojile oko moje glave. Od niti jedne je stiglo cijelo čudo. Bol neopisiva. Sada sam opet putujuća reklama. Jupi jej! headbang

Prekjučer smo mami slagali regal. Moralo ga se premjestiti jer se preuređuje dnevni boravak. To joj radi moj prijatelj Rompa. Inače ne radi loše, ali ne znam kaj mu je ove dane. Prvo nije došao niti se javio četiri dana. Onda dođe, radi dva sata pa ga čopi neka šiza. Uzme predah i popije kakao ili samo meditira. Nikako da završi to kaj treba. Luda mama jaši mene, onda ja njega moram ići tražiti i tako to fino ide u krug. I konačno mi vraćamo regal u dnevni boravak. Dolazi na red zadnji ormar koji je uz put budi rečeno najteži. Nisu me htjeli slušati da ga vučemo po ručniku ili nekom tepihu (a sve je glatko) već smo ga morali nositi. namcor Kroz vrata smo ga morali jako nisko spustiti da ne oštetimo zid koji je friški. Rompa mi je (ne namjerno naravno) stisnuo glavu regalom na zid. Najgore je bilo kaj nisam mogao ni pisnut. zaliven Blokada totalna. dead Regal na mojoj glavi, boli za popizdit, a ja ne mogu signalizirat da nekaj nije u redu. Nakon nekog vremena dok su on i mama lamentirali kud s tim sranjem od ormara uspio sam nešto procijediti kroz zube pa su skrenuli pogled na mene. nut Još su pitali jesam dobro? Onu stvar sam dobro!!! mad

Jučer sam opalio laktom u željezne držače povrh kade dok sam se tuširao. nut Zvijezde nisu izgledale jednako kao i s koljenom pa me to malo razveselilo. Lakat će mi sutra mijenjati boje. Sve me strah kako ću izgurati do kraja tjedna. Samo čekam kako će me struja stepst na poslu. Sreća je da trava ne raste pa neću morati kositi ovaj tjedan. Noževe ne koristim. Barem ne one preoštre. yes Najradije ne bi nigdje ni izlazio. No usirit ću se od toga. U Samoboru su jazz večeri pa ćemo se ipak kulturno uzdizati i prošetati gradom. U nadi da me neće pogoditi nešto čudnovato. Možda je ipak dosta peha za neko naredno razdoblje. Naljutio me kandidat za gradonačelnika kojem sam u prvom krugu dao glas (no o tome drugi put). U nedjelju ga neće opet dobiti. Nabijem ga! burninmad

Na kraju, da ne bude sve crnjak, moram se pohvaliti da sam dao završni ispit u školi i da sam usredotočen na seminar koji ispada dovoljno težak da će me oznojiti svjetski. S voljom i radnim elanom tjeram dalje. fino

29.05.2009. u 11:08 • 14 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2012 (1)
Srpanj 2012 (4)
Lipanj 2012 (1)
Travanj 2012 (4)
Ožujak 2012 (3)
Listopad 2011 (2)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (5)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (9)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (8)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)

Opis bloga

Iskreno, profiliranje mi i nije neka fora jer se uvijek rastočim u raznim smjerovima. Osnovna misao i vodilja je pisati o onim događajima koji me dirnu s lijepe strane, a bome i s grde. Ponekad poželim podijeliti ljudsku glupost s mnogim ljudima. Nadam se kako ću ovdje to i uspjeti.

Linkovi

Pošta
Web album

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi:
Simo Mraović - 16.12.2008 RIP
Mile Kekin
Nebuloze moje
Mreža - Kriza srednjih godina
Živjeti svoj život
Sidney
mindbuilding
Bedasta curica
ljubavnica29
by Andrejevna
neverinov blog
Tičerica
marchelina
Kenguur
Kinky Kolumnistica

Moji "poroci":
Lois McMaster Bujold
Vorkosigan saga
The West
NK Dinamo
KHL Medveščak
NY Rangers
Stripovi.com
Sergio Bonelli Editore

Zanimljivo:
AskMen.com
SportNet
Hrvatski golf portal

bućkuriš pameti

23.03.2012.
Ide od prilike ovako: "Budimo veseli. Proljeće je tu kao i prvi znakovi proljeća. Bosanci na mješalicama, visibabe i ostalo bilje..."
Frano Ridjan - HR2 (dobra fora i nikako nije za zamjeriti)

19.02. 2009
Jedanput san ispisala dva ipo lista kontrolnog iz te ka privredne matematike, sa nijednin tačnin rezultatom od mogućih dvajspet. Profesorica je bila tako fascinirana mojon blentavošću da mi je dala dva, samo da prođen i da oden ća. Vajda je, kalkulirajući, a ko će znat kalkulirat ako ne profa iz matematike, zakjučila da ja sa svojin kategoričkin neznanjem matematike mogu nanit puno manje štete široj društvenoj zajednici nego njenim živcima i njihovoj školi općenito.

marchelina

30.06.2009
Sportski, pa i životni vrhunac nije biti najbolji, najviši, najjači, jer to mogu biti samo rijetki. Pravi vrhunac je izvući maksimum iz onoga čime raspolažeš.

Bernard Jurišić (SportNet)

01.04.2009
Nekada, kada bi Dinamo gubio ili Zambata promašio gol, klinci bi dobivali “šljagu”, no, zamislite nesretno dijete da mu otac udari “klepetušu” svaki put kad Josip Tadić promaši gol? To bi već bilo brutalno...

Tomislav Židak (Jutarnji list)

01.02.2009
Čovjek je najsavršenije biće koje može napraviti svaka budala.

autor... Na žalost, meni nepoznat.

13.12.2008
....all things share the same breath....the beast, the tree, the man .... the air shares it's spirit with all the life it supports."

poglavica Seattle Dwamish

09.11.2008
May the stars carry your sadness away,
May the flowers fill your heart with beauty,
May hope forever wipe away your tears,
And, above all, may silence make you strong. wink

poglavica Dan George

30.09.2008
Life is hard; it's harder if you're stupid. pjeva
John Wayne

27.08.2008.
“Lijepa će te izdati, ružna ti se neće svidjati; siromašna će te upropastiti, a bogata će tobom vladati. Eto, izaberi šta ćeš najlakše podnositi.” smokin
Aristip

15.07.2008.
Life is a sexually transmitted disease. yes



 Dotepli se u količinama