žubor vode

04.04.2012., srijeda

Molitva

Daj mi, Bože,
- da ne budem neprijatelj ni jednoga čovjeka,
ali da budem prijatelj svega što je trajno i vječno;
- da nikada ne smišljam zlo protiv ikoga, a ako meni tko što loše smišlja,
neka budem pošteđen, a da ne povrijedim onoga koji mi je htio nauditi;
- da samo dobro ljubim, i tražim i postižem;
- da svim ljudima želim sreću i nikomu ne zavidim;
- da nikada ne čekam da drugi budu ukoreni zbog zla koje sam ja rekao ili učinio,
nego da sebe korim dok se ne popravim;
- da nikada ne postignem pobjedu koja bi boljela mene
ili moje protivnike;
- da pomirim prijatelje koji se srde;
- da svom snagom pružim pomoć svima koji je trebaju;
- da poštujem samoga sebe;
- da krotim u sebi sve što bi moglo izazavati ljutnju;
-da nikad ne govorim kako je netko zao ili je zlo učinio,
nego da tražim dobre ljude i slijedim njihove stope.

*Drevna Euzebijeva molitva - I. stoljeće

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.