Isil

srijeda, 05.04.2006.

" Kao "

starke

Jučer sam si kupila starke. Nisu ovakve kao na slici – nisu ni slične.
Pretražila sam sve žive stranice da nađem onakve kakve sam kupila
ali toga nema. To je najvjerovatnije neki stari model koji tek sada
prodaju kod nas. Ali baš me briga meni su fantastične. Sive su sa
nekim roza cvjetovima ali ništa napadno. Ove na slici su mi savršene
ali mislim da takve nikada neće ni doči kod nas. Šmrc …. :(
Jučer sam trčala doma s posla kako bi uspjela otiči na kavu dok je
sunca. Dragi i ja smo bili na Jarunu i pili kavicu na terasi. Baš mi je
to falilo. Poslije sam još išla istrčati svoje pseto na nasip i tak …
Navečer smo išli u Kset. Svirao je Denin i bend Insert. Meni je on
inače super i ta njegova muzikica iako i nije baš nešto što inače
slušam. Nije bilo loše ali sam valjda bila preumorna pa sam več
nakon sat vremena stajanja bila luda i htjela ići doma. Sanjala sam
da sam trudna. Ne znam šta to znači ali znam zašto sam to sanjala.
Naime tri cure koje znam su trenutno trudne. Jučer je jedna bila s
nama u Ksetu a i pričali smo o tome pa sam valjda zato to sanjala.
Pravi baby boom. Dragi će bit krsni kum ako se rodi dečko tom
frendu i frendici. U biti nemam inspiracije za pisati stvarno pišem
kao da pišem dnevnik ali u 5-om osnovne. Imala sam temu ali sva
sam nekakva ko vrijeme – nedorečena, pa bolje da preskočim to
za danas. Danas bi mi se trebalo izleč ovo jaje sa strane ali izgleda
da kasni ;) Kakve sam ja sreće bit će mučak !!!
Here to Stay je napisao u komentaru da čim spomeneš vilenjake
žene pomisle na Orlanda Blooma. Pa ne znam kako ostale žene ali
nije mi on prva asocijacija iako moram priznat da mi ga je jako
lijepo gledati. Čak sam ga jednom i sanjala, ali o tome ne bi ;)
Meni je inače iz filma Gospodari Prstenova definitivno najseksipilniji
Aragorn. Ufff. Samo da je on u kadru i ja nemam pojma o čem se
radi – da bar nekako mogu isprogramirati da njega sanjam ;))
Inače jesam veliki fan i knjiga i filma Gospodar Prstenova.
Čak sam svojevremeno išla i na turnire TCG.
Naime za one koji ne znaju to su vam karte. Svi su
najvjerovatnije čuli i vidjeli Pokemon karte e ovo je slično tome.
Samo naravno kompliciranije, ljepše i zanimljivije. Još uvijek
skupljam te karte koliko mi financije dozvoljavaju a tu i tamo znam
sa dragim odigrati koju partiju. Nemam živaca baš za to u zadnje
vrijeme jer mi predugo traje a on se navukao na igru. U svakom
slučaju igra je jako dobra. Tu ću staviti sličice da vidite kako te
karte otprilike izgledaju.

prsten arwen

legolas"/ aragorn

I da, još sam dužna objasniti za one
odgovore za Malog prince. Jedna blogerica - Silmarien
ima djete koje je staro 4 godine i on je ta pitanja postavio pa smo
ja i dragi pokušali odgovoriti na njih i to tak da probaju bit
jednostavna, razumna i da nema laži (bar ne previše) u njima.
Koliko smo uspjeli vidite i sami ali odgovor za kamen je prihvatio ;)))
Toliko za danas. Ostavljam vam još jedan pjesmuljak koji jako
volim – autor ??????


Dan je kao sunčan,
I ti si kao veseo.
Prolaziš, kao ne vide te.
I svima je kao lijepo,
Svima je kao ludo.
I ti si kao sretan.
Živi se kao u miru.
Ptice su kao slobodne,
Budučnost kao na dlanu.
Savjest je kao čista,
I sunce je kao jasno.
O, srce kao pjeva.
Svi kao brinu o svima.
Svatko je prijatelj kao.
Svima je kao stalo do tebe,
I do svijeta.
I dan kao sviće,
I ti se kao smiješ,
I ništa te kao ne boli

- 13:41 - Komentari (23) - Isprintaj - #