50 činjenica koje niste znali o meni

četvrtak , 21.08.2014.

Nominiram sve ostale blogere da učine isto.

Danas donosim 50 činjenica koje vjerojatno niste znali o meni. Valjda sam rekao dosta. Ili?

1. Veliki sam kolektor. Skupljam vinile, kovanice, novčanice i značke.
2. Moje omiljeno piće je Sprite, no volim i mineralne vode i vode s okusom.
3. Najbolji film svih vremena mi je "Forrest Gump"
4. Obožavam sitcome, najbolji su mi "Teorija velikog praska" i "Kako sam upoznao vašu majku".
5. Rimokatolik sam.
6. Govorim tečno engleski, hrvatski (naravno), a znam još i malo slovenskog.
7. Znam sve glavne gradove svijeta.
8. Imam strah od globalnog zatopljenja, i trypofobiju.
9. Moj omiljeni grad, i destinacija gdje bi uvijek htio ići je Amsterdam.
10. Moj omiljeni grad u kojem sam bio je Maribor.
11. Ljevak sam.
12. Volim tehnologiju.
13. Spavam. Puno.
14. Volim slušati glazbu glasno, ne bi li dobio osjećaj da sam na koncertu.
15. Preferiram slušati verzije uživo.
16. Himna života mi je "Wonderwall".
17. Omiljena boja mi je retro-narančasta.
18. Ne volim se slikati previše.
19. Volim mir i tišinu.
20. Volim rock dokumentarce.
21. Obožavam čitati Rolling Stone, to je jedini magazin koji mi se sviđa.
22. Dnevno čitam 24 Sata (ni sam ne znam zašto).
23. Volim retro.
24. Sviđa mi se obavljanje kućanskih poslova.
25. Aktivan sam korisnik na samo 2 foruma.
26. Ne volim Twitter, ni Instagram, ni Orkut, ni Google +.
27. Fan sam ilegalnih torrent stranica.
28. Igrao sam nogomet godinu dana i to mizerabilno. (36 nastupa, lijevo krilo, nijedan gol)
29. Moja pjesma je izašla u Hrvatskom kajkavskom kolendaru 2014.
30. Volim zimu.
31. Volim igrati Rekvizit.
32. Najviše volim slušati Antenu Zagreb.
33. Teoretičar sam zavjere.
34. Moj IQ je 128, što je iznadprosječno. (nisam umišljen, samo činjenica)
35. Volim mesne delikatese, najdraži mi je jeger.
36. Mrzim politiku.
37. Najomiljenija moguća čokolada mi je Milka od jagoda.
38. Cobra 11 mi je najbolja kriminalistička serija.
39. Jack White je moje božanstvo.
40. Moja soba je puna postera.
41. Volim povijest i ostale društvene predmete.
42. Bend koji najduže volim je Green Day, od 2007.
43. Plavi Orkestar na Porcijunkulovim ove godine je najbolji koncert na kojim sam bio.
44. Aktivno sam se bavio glumom godinu dana.
45. Obožavam zezati ljude.
46. Mućke mi je jedina dobra serija s britanskim naglaskom (i Doctor Who)
47. Ne volim ratove ni oružane sukobe.
48. Žalit ću za života što sam pogledao snimku pogubljenja Jamesa Foleya.
49. Mrzim teroriste, amere koji huškaju na rat i naciste.
50. Blog je najbolja stvar koju sam napravio.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.