ponedjeljak, 09.06.2008.

Očito sam se namečila na komentarE

pozdraf ljudofi moji
wave
koji čitate ovaj mutavi blog.....
rolleyes
ili točnije koji ostavljate komiće....
hehe naughty
i evo samo za vas danas ću napisati kraći post....
naaadam se!!
bit će to kratka izvješća o svemu po malo...
leeet's goo!!
first subject
SCHOOL:
Ma škola je sasvim ok! cool Iako još uvijek imam popunjene sve rubrike kalendara u koje upisujem testove i odgovaranja,.. tako da se još svašta može dogoditi... Ali petica se smješi i polako vidi u daljini, pa ću ja potrčati k njoj....Spremna, nadam se... A ne da negdje roknem putem...daaamn!!
next subject
DANCE:
Ma i to je ok.!! cool Malo sam bila plakala i zbog škole i plesa jer me ubija to polako,, pogotovo sad kad se sve skupilo i sa svih strana se očekuje od tebe samo najbolje, a ti jednostavno osjećaš da zakazuješ, a i jaaako dobro znaš da ne smiješ zakazati jer sve pada u vodu!!! Ali bit će to dobro...yes. Znam ja!! Samo da Hans ne poludi samnom...nut
HELENIN 18TH BIRTHDAY!! party
Ma bilo je legendarno.... Nema kaj!! Ajmo od nekog početka.. Mene, Myru, Dajanu i Nataliju je vozila Myrina mama k Silvani!! Pun auto....kao cigani rekla bi Myra yes! I tako stigli sretno k Silvani u Pisanicu, a Myrina mama otišla pokupiti nekog stopera i s njim u šumu...hehenaughty! Kod Silvane smo se počele spremati i onda nas 6-ero cura aautom lijepo krenule u dom u Grđevac!! A tamo već pred vratima aaalkohola, žestica kojih smo se poslije Myra i ja primile, točnije samo votki....party.. A vidiš bilo je i ljudi....hehe...ali ja sam ono bitnije primjetila.....ma lolnut! I onda lijepo ušli svi u dom i posjedali za stol..... Myra i ja počele drmat po votkama i coli, pa je poslije bilo plesa i svega po malo.... Bilo je i dečki, ali dooobro.... Doma smo išli po danu, negdje poslije 5 ujutro.... dead.. Ali isplatilo se thumbup! Samo mi je krivo kaj Helena nije bila s nama...rolleyes
A Helena je častila u Ivu u srijeda, baš na svoj rođendan!! To moram spomenuti zato kaj smo se svi malo nacvrcali pa smo onda Maja i ja išle s Jelenom jesti u dom... A Maja je bila gotova pa smo joj stavile naočale da se ne vidi kak groozno izgleda..... rofl.. To je bila uživancija.... LUDNICA!! Neću opisivati kakve gluposti smo radile i kaj je sve bilo jer bi se sve moglo upotrijebiti protiv nas!! dead
THIS SATURDAY
was damn disappointing..... DAMN!! headbang Najodvratnija subota do sad i rekla sam da više neću ići u grad... nEEEEma šanse! Samo ću još ići na Terezijanu da se upoznam sa svojom Walentinom i to je to..kiss. Tako i tako nitko više ne želi tamo gdje je meni super, a i da napokon zaboravim dečka koji mi se zavukao pod kožu... UUUU, evo i tu sam glupost napisala....damn!!
FOR END!!
evo za kraj još samo da kažem da ne idemo Hans i ja u Split i Makarsku i da mi je jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaako krivo jer se neću moći zafrkavati sa svojom Majom i Cibijem koje jaaaaaaaaaaaaaaaako volim!!!! kiss Oni su najvjerojatinije jedini ljudi s kojima bi se i družila tamo.... Majo znaš na što mislim!! Wolim was kiss
i dobro zbog još jednog razloga mi je krivo.... Neću upecati nikakvog zgodnog dalmatinca....daaaaamn!! naughty nut heehe
i to bi bilo to!!
hvala svima na komentarima....
baš uživam kad ih imam ovako puno..
možda mi zato i treba dugo da napišem novi post...
čekam da se malo nakupe..
hehehe smokin

aje wolam was ljudofi moji.....
osim trenutno onih koji su me jaaako razočarali da sam plakala jučer pred Crkvom....imam svjedoka.....
cmok najveći
kiss
i nemojte reći da ovo nije jedan od najkraćih postova koje su moje ruke napisale.???!
naughty


10:29 | Komentari (34) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.