utorak, 25.12.2007.

Ho, ho, ho, ho!!! Marry Christmas!!!

Hey!wave
Kako glup naslov, čovjče, ali danas sam bez inspiracije... Ovaj Božić i božićno vrijeme me lupilo u glavu i stalno sam sretna (iako sam jučer plakala ko kiša, a razloge ću zadržati za sebe jer vas sigurno ne zanimaju, a i ne želim mučiti ni sebe, ni vas...), i samo razmišljam kako imam super roditelje, obitelj (ovisi koga iz obitelji rolleyes), prijatelje...smijeh I baš mi je zakon, i želim samo biti dobra i sretna i družiti se s obitelji i s prijateljima... E pa da onda i vama svima od srca zaželim sretan i blagoslovljen Božić koji će vas ispuniti srećom, dobrotom, zdravljem, ljubavlju i želim da ga provedete s voljenim osobama!!! I šaljem puno pusa svima...kiss smijeh
E, pa ljudi moji ja vam nisam dugo napisala novi post (nekima i nije krivo belj), a toliko mi se toga lijepoga dogodilo, da sve ne mogu vjerovati... Tako da je ona nepravda, koja mi se i dalje događa, ostala potisnuta... I sve to zahvaljujući ljudima koje volim i koji, nadam se, barem poštuju mene zubo!
E zato će ovaj post biti vraški dug, što je posve normalno kod mene...zubo

E pa ovako, započet ću sa subotom, 15.12., jer se od 09. do tada sve vrtilo samo oko škole i treninga... Pa da odmah riješimo školu, prošla sam sa 4 i bila sam tako jadna tuzan... Ali dobro, vjerujem u sebe (čudno, ha? nut) i da ću popraviti ocjene u drugom polugodištu, morat ću se potruditi ako želim ostvariti svoj cilj... Tu subotu je Vegica odlučila spavati kod mene pa da zajedno idemo u grad i da proslavi samnom, Myrom i Julijom, Julijinu zadnju subotu u Bjelovaru naughty! Iskreno, očekivala sam da će nam biti zakon i nezaboravno, ali Myra mi je malo prije nego smo Irena i ja krenule u grad, javila da ne može ići jer je roditelji ne puste, a i da je Julija negdje na rođendanu. Bila sam jadna jer su moji snovi i želje pali u vodu, blato... Ali dobro, ipak je sve ispalo dobro! Ipak smo se Irena i ja našle s Julijom i curama iz doma i do 12 bile u Opijumu thumbup! A tamo mi je bilo zakon... Jedan dečko mi je rekao da mi je nabavio novi broj od Drlje, a odmah nakon toga sam vidjela nekog posebnog tko me pozdravio finonaughtysmijeh... I sve je bilo super dok curama nije postalo dosadno i dok se Julija oko 12 nije pokupila u dom nut! Irena i ja smo do 2 ostale u Tarkusu s Majom, Dajanom, Jelenom, Saletom, Jurićem (ako se dobro sjećamrolleyes)!? I moram priznati da mi je bilo super, naplesala sam se kao glupača, iako sam iz nekog razloga bila malo stisnuta, za razliku od prošle subote naughtyzubo!
I to bi bilo to što se tiče te subote, da ne duljim bez veze... mouthwash E samo još jedna stvar... Na Ireninom blogu piše da ju jedna osoba iznevjerila i ja mislim da znam koja je to osoba, jedan njezin prijatelj, ali je isto tako zaboravila da i ona ima prijateljicu koju je malko razočarala nono...
I to bi bilo to...

A 18. je bio Dan D za mene jer sam prvi put sastavila malu puzzlu hrabrosti i nešto napravila... Poslije škole sam bila s Julijom, Myrom, Dejom, Perecom, Silvanom i Helenom u Ivu, večer prije dobila broj od Drlje i odlučila mu poslati poruku da ga malo čujem naughtysmijeh... I nisam se nadala da će odgovoriti, ali je!!! party I tako... Sjetila sam se dobrih starih vremena, maturalca, i svega...naughtysmijeh I, iskreno, nedostaje mi to, ali mislim da se promijenio, pa da ništa više ne može biti jednako tuzan! Ali svejedno mi ga je bilo drago čuti i znati da je dobro yesparty! A bio mi je Dejo zakon... Nadam se ovo neće izgledati kao da sam umišljena blabla... Rekao mi je da sam ja njemu baš zakon i da sam super prijateljica iz razreda!!! Kako je to meni bilo lijeposmijeh... Joj, još ti jedanput thx i ti si super frend smijeh! Joj, sad sam opet sva happy...
Ali imam ja još prijatelja, točnije prijateljica, koje su mi napisale pisma... Bila je to moja Luca, koja mi je pismo dala u školi da sam se rasplakala jer mi je tako lijepih i iskrenih stvari, koje je osjećala u srcu, napisala... A i moja Myra mi je poslala poštom čestitku i pismo i jako me iznenadila jer, iskreno, nisam to očekivala, i volim je.... Cure, najbolje ste i nadam se da ćemo si zauvijek ostati dobre frendice!!! smijehsmijehsmijeh

A ova subota, 22.12.... Ova subota je bila legendarna partynjamifinosmijehthumbupnaughty!!! Myra i ja smo prvo bile na Božićnom koncertu, koji je bio super, a pjevali su i sa zborom Ivana, Jakša, Miki, Valentina...i...Sale!!! Ali baš ga nisam vidjela od onog glupog platna... K jarcu...naughty Poslije smo se našle s Dejom i Perecom kod paviljona, a u međuvremenu, dok smo ih čekale, naišli su dečki iz razreda Jurić, Crni, Babić... Myra im je rekla da izgledaju ko da su došli iz Gestapa; obučeni u crno, odijela... Ali dobro su izgledali, a nisam mogla izdržati a da Crnom ne dam kompliment naughtysmijeh... U gradu je bilo dosta dosadno, pa smo na kraju nas četvero završili u Sedmici gdje smo, pa gotovo jedini, plesali i radili gluposti... Poslije smo Myra i ja s Kunićem, Franjićem i još nekim likovima otišli do Tarkusa i tamo se izludirali! Baš mi je bilo zakon, a Kunić i Myra su legende thumbup... A i tu subotu me jedna osoba jako iznenadila.....i zagrlila sam je......i bila sam jako sretna..... A, šta ćeš, glupača! Veselim se bezveze... Ali bitno je to da sam i tu skupila hrabrosti i zagrlila tu osobu, to je važno partysmijeh!!!

U nedjelju, 23.12., sam bila u Sisku na turniru, osvojila 1. mjesto i napokon prešla u C! Hvala Bogu!!! A taj ću dan pamtiti po tome što sam upoznala najviše muških osoba i svi su me tako iznenadili, čovječe eek... Ali dobro, neću o tome... S jednim sam se čak dopisivala na putu kući smijeh... Čini se zakon dečko i zove se Saša! Ma što se ja volim družiti s ljudima i nadam se da to oni neće krivo protumačiti... blabla A šta kad sam munjena?! nut naughty zubo
A o Thompsonovom koncertu da i ne pričam... Bila sam s Lucom, Silvanom, Helenom, Martinom, Sicom i bilo je super! Napjevala sam se ko luda pjeva, nađipala sam se ko luda, nagledala Thompsona i Tihe (i njegove... znaš Myra!naughty), i jednog zgodnog medicinara koji je bio bez majice (Isusek mali...), a i Kunić je bio bez majice (rekao je da mu je bilo vruće, ali i da je zavodio cure, joj, joj...), upoznala neke fora dečke iz Rovišća s kojima smo plesali, i vidjela Drlju (ali se napravila da ga nisam vidjela, noge su mi se odsjekle i sve ono što ide uz to, ali nisam se htjela javiti jer me zanimalo hoće li se on meni javiti, ali je samo stao uz mene, Jesus...headbang) i još jednog, meni glupači, vrlo važnog dečka i na kraju me Mraz vozio kući... Ma bilo je LEGENDARNO... Thompsone, moraš malo češće dolaziti u Bjelovar... Recimo u proljeće opet!!!

Božić sam super provela, osim onog plakanja, ali ono je očito neizbježno svaki Božić... Dopisivala sam se Myrom i Kunićem i baš mi je bilo zakon! Oni su zakon!!! Volim vas kiss smijeh
I moram zahvaliti Crnom na komentaru jer me to jako, jako, jako razveselilo i nisam to očekivala... Hvala Crni, volim te, zbilja si zakon dečko.... kiss smijeh
E ljudovi moji, svaka čast onom tko ovo bude htio pročitati ili je pročitao... SVE vas obožavam i nadam se da vam se nikada nisam i neću zamjeriti!!! Još jednom sve najbolje, uživajte, čuvajte sebe i svoje voljene i čujemo se i vidimo...
pussa kiss
Ines wave

P.S. Ana, očekujem od tebe da ponovo napraviš blog jer mi je bio fenomenalan... Neka to bude tvoj poklon meni za Božić!!! Pussa kiss


15:10 | Komentari (13) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.