K I Š A

28.04.2017.



slika: digital artist

Kapi kiše tope moje lice
miluju, brišu tvoje tragove
vetar raznosi moje misli,
osećam se izdana, prevarena,
strah me...

Šetaš iz jednog mog sna u drugi,
posećuješ moju samoću,
lice ti je u grču, a ćutiš.

Vikni!
baar jednom vrisni istinu,
vrisni i reci da idem
ili odlazi...

Nađi sebi sklonište na nekom drugom mestu,
tamo gde istina previre od strasti i čežnje,
gde dlanovi kriju linije sudbine....

Ja ne mogu tom linijom,
jer na mom dlanu nema je
nije sačinjena, ispisana....

Nađi sebi izlaz iz ove moje tamnice,
jer ja te puštam
i ne okreći se,
samo idi...

Ne gledaj me,
već koračaj napred,
jer ako zastaneš
borićeš se sa mojom borbom...

Zato, ne dozvoli da se ponovo umaram,
jer svoju borbu sam izgubila
i bilo bi suviše da bolujem isti bol...

Idi...samo idi,
ja ostajem sa tobom......ipak..


...Milica.V.


Oznake: idi

VEROVAO SAM

25.04.2017.


slika: internet

Nosim svoje godine na licu,
nikada ih nisam skrivao,
stopljen u čežnji,
blagoslivljam svaku boru
što si ledenom rukom ispisala
u vreme kada sam verovao.

Nosim sve dane buduće,
reči nikada izgovorene,
okamenjen na dodir,
puzeći uz svoje strepnje
dozvoljavam da sećanje navire
za vreme kada sam verovao.

Nosim ovo jutro u očima
i sve skriveno u grudima,
milujem vremenom
svaku suzu kao istinu,
da naše je vreme daleko
onda kada sam verovao.

Nosim tišine noći na dlanovima
kao prazne slike nejasno iscrtane
utopljen u ćutnju beskrajnu,
pogledom ispisujem svaku misao
i sumnjama napijam sve zore,
da ću svaki trenutak oblačiti
u tvoj lik i još ti verovati.


....Milica.v

KADA TE NEMAM

18.04.2017.


slika: digital artist


Kada istina istopi svaku nadu
onu u koju sam se kleo,
znam da će ostati pomućen trag
u svim mojim molbama,
da bi ostala.

Kada sunce izgubi svaki sjaj
onaj što lice ti ispisuje,
znam da ću pokleknuti
u svom pokušaju,
da zadržim te.

Kada pogled mi zamute iščekivanja,
ona pteteška u sumnju uvijena,
znam da da ću trajati
kao izmučena senka
u tišini, dok te sakrivam.


Milica.v

BILA JE SAMA

15.04.2017.



slika: digital artist

U rumenom zraku zalazećeg sunca,
sačuvala je svo vreme
u kom je ležala jedna istina
o povređenom danu,
koji je spavao
na njenim dlanovima.

Nije ga budila svim onim suzama
koje su sa lica tražile
utočište i mesto za utehu.

Bila je sama,
odbačena od svih misli
koje je privijala u uzdahe.

Imala je osmeh
sve do trenutka
kada sam otišao.

Imala je radost u pogledima
sve do trenutka
kada je shvatila,
da iz pravca
iz kog dolazim njoj u zagrljaj
ne čuje korake.

Čekala je svakog dana
zalazak sunca,
da sačuva još jedan dan
u rumenom zraku svoju samoću.

Bila je odana sebi,
bila je posebna,
bila je drugačija.


milica.v


TI

11.04.2017.



slika: digital artist

Ti najbolje poznaješ
zrak koji umire u mojim očima
svaki dan u isto vreme,
vreme kada se uzdah
otrgne iz grudi, zaboli, zaćuti.

Ti najbolje čuješ
i to što ne izgovorim
kada usne ostanu neme.
svaki dan u isto vreme.

Vreme kada bih rekao
u ovom nedostajanju,
svu svoju patnju
u obliku pesme
i jutra koje nosi
samo jedan miris.

Ti najbolje razumeš,
miris stvarnosti, prekinutog sna
svaki dan u isto vreme,
vreme kada sklopim oči
i kada vidim samo jedno:
sreću na dlanovima
najnežnijih ruku.

Ti najbolje razumeš
taj zrak u mojim očima,
suzu koja je zastala
umorna...
..............................milica.v


HTEO SAM

07.04.2017.


slika: digital artist

Hteo sam,
da zaboravim
jutrenja svake zore
što se protezala
u njenim očima,
da ukrotim svaki zvuk
koji me podsećao
na snove koje sam snivao,
na snove koji su
za jedan korak bola izmicali.

Hteo sam,
da sakrijem
tu svaku suzu
koju sam umotavao
u plašt tuge
što mi je ostavilan
da krenem putem vetra
što me lomio,
sahranjivao sva moja osećanja
noseći sve čežnje
i ispisujući note njene pesme.

Hteo sam,
da spasem nju,
da spasem sebe,
od zaborava,
svih tišina zanemelih,
znale su,
da je glavni naslov
svih mojih uzdisaja.

Hteo sam,
da trajem...

Milica.v

POTRAŽIĆU

03.04.2017.


slika: digital artist

Potražiću
jedan tren,
onaj zaboravljen,
u kom sam se kleo
i tu zakletvu na dlanu
njene sreće utisnuo.

Potražiću
jednu mladost,
onu istu koja se
iz oka iskrala,
ostavljajući za sobom
samo tišinu okamenjenu.

Potražiću
i jednu istinu,
davno izrečenu
sa nemih usana pročitanu
u jednoj zaspaloj želji
nadom nahranjenu.

Potražiću
i onaj osmeh,
koji je sreću kitio
tamo gde sunce
samo jednom zađe
kad video sam
u uglu očiju tvojih
slomljenu kap bola
što morala je pući.

Potražiću
negde u mislima
onaj zaborav
satkan svim rečima
koje si nekada izrekla
u mom zagrljaju
dok si se grejala.

Milica.v

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.