JEDINO MISLIMA

30.04.2019.


Image and video hosting by TinyPic
digital art

...Jedino sam mislima tonuo u sigurnost toplote i postojanje istinitog.

Mislima si bila potpuno predana mom biću i toliko privržena,da nisam dozvoljavao da me napustiš.

Stiskao sam zaborav koliko god sam mogao kako bih istinu naterao da ostane nema...tiha kao dubina noći...

Tišinu da mi ne remeti jedinom činjenicom - da opstajemo samo u mislima na našem putu bezciljnom..

Zvonila su zvona u uglu moje samoće, opet naglašavala tvoj dolazak, a moj spokoj....miris sreće koja se budi poput Mesečeva sjaja...mislima sagradih dvorac čija si vrata samo ti mogla otvoriti...

Preskakao sam stvarni put, braneći koraku da ne posrne, vreme zaustavljao da ga ne spotakne, da ne bih dotakao korakom mulj moje stvarnosti...

Uskakao u san gde ponovo počinjem novi život potpunog ostvarenja...

Čekala si me pogledom ..

Dodirivala si me rukama poput melema za moje rane.

Rečima kao pesmom si mi pojila dušu...kosom mirisnom kao polje ljiljana izazivala si u meni drhtaj,ž elju da krenem a da ne znam u kom pravcu ...samo da krenem i da te pratim....

Živeo sam prepušten mašti i već odavno kao zarobljenik, koji je izgubio bitku od samoga sebe, a jutrom...jutrom, kada zrak otškrine vrata danu, kada mi istina zaslepi savaku nadu, shvatim da sam postao gubitnik bez pokušaja učešća u borbi svoga uma...nalazio sam lažnu sreću u krilu noći gde si i ti sanjala isti san....

.........milica....


Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.