ŠTA JE?

20.03.2019.



slika: digital art


Šta je u meni žalno zapevalo,
izbilo suze iz moje duše,
ostavilo dlanove u grču,
da te traže
i da se nadaju?

Šta je u meni srce ocrnelo
pa mi zrak u oči ne dopire,
ostavilo usne,
da te umorno dozivaju
i da se nadaju?

Šta je u meni radost ubilo,
ostavilo srce u ledu zgaženo,
da opet ti se nada?

Šta je u meni život ugasilo,
da ne ume više da traje?

Milica.v

oprosti se zauvek

19.03.2019.



slika: digital art


Oslušni u ovoj noći
koliko tišine žale zbog mojih suza,
zbog svakog uzdaha
koji sam pustio,
zbog svake borbe što sam vodio,
da bih te sačuvao
od svojih laži.

Odslušaj u ovoj tišini
koliko poslednja pesma traje
u mojim očima,
na mojim usnama drhtavim, umornim
i priznaj da razumeš
svaki vapaj i svaki treptaj
mog klonulog tela
i Duše što ti se uvek davala.

Oprosti se u ovoj tišini zauvek
od moje ljubavi.

Milica.v

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.