naša obiteljska kuća https://blog.dnevnik.hr/geoterma

nedjelja, 14.02.2010.

Barjak je na krovu

Krovište je izrađeno od greda 14x12 i 14x14, tu sam u cijelosti bio promatrač.Danas kada gledam neke strane kataloge i blogove mislim da su naši kako projektanti tako i izvođači poprilično tradicionalno nastojeni - konzervativni. Danas bi inzistirao da to bude 70x200. Vrlo jednostavan razlog dobiva se idealna visina za ugradnju termoizolacije i jača ,a znatno lakša konstrukcija.

Photobucket

Na grede su pribijene OSB ploče.Nisam želio bitumensku ljepenku jer u slučaju požara je to loše ,pa nismo stavili ništa preko ploče.Danas bi stavio paropropusnu foliju, nisam stigao reagirati majstori su gradili su brže nego što sam ja donosio odluke.Dasku nisam htio jer se ona vremenom isuši pa između ostaju praznine, tu je došla odluka za OSB, pa sam time smatrao da ne može procurivati,osim toga znam da vjeverice vole grickati samo čisto drvo ,a tu kod nas ih ima mnogo.

Photobucket

Pokrov je u startu odabran -biber crijep, tradicionalno.

Photobucket


Kod izrade krovišta sam napravio još jedan propust, nisam inzistirao da majstori građu zaštite prije ugradnje, premazom protiv štetočina pa sam to radio sam iznutra prije ugradnje konstrukcije za knauf. Nemojte propustiti da majstore nagovorite da to učine umjesto vas, koštati će vas jedan dobar roštilj ,a uštediti ćete puno neugodnog posla poslije.Ovi moji su bili vrhunski ,ista ekipa koja je gradila i sigurno bi to napravili da sam tražio.

Na OSB su došle letve , kontraletve, klasika za ventilirano krovište, jedini detalj na koji sam se morao nagovarati od voditelja građenja je streha. Ja sam htio da se vide grede, ali on me je nagovorio da je to nepotrebo , jer ću ih morati farbati svakih par godina. Uvjerio me je da kada se betonira gornja ploča odmah izvede proširenje ploče u debljini 10 cm i da se taj prostor zatvori. Pri betoniranju tu je opet sa donje strane u oplatu stavljen stiropor , ovoga puta 2 cm i time je spriječeno stvaranje toplinskog mosta koji bi stropnu ploču hladio obzirom da to predstavlja veliki istak , streha je cca 90 cm.



14.02.2010. u 23:19 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Siječanj 2013 (2)
Prosinac 2012 (1)
Studeni 2012 (4)
Rujan 2012 (1)
Travanj 2012 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (3)
Studeni 2010 (2)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (11)
Siječanj 2010 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Kako uz malo domišljatost, puno rada, kvalitetno i što povoljnije izgraditi vlastiti dom.




Linkovi

ostali zanimljivi blogovi

ne2yh-moja-je-zgrajena
a24e.blog.hr
bonaca
damster
dolec
ytong na moru
kuća R
obsijana blog
kucica na škoju
kiko
mi gradimo

preporuke majstora