Koleđicom po Argentini

četvrtak, 04.10.2007.

Mi trabajo

Ovo podrucje je na spoju dviju tektonskih ploca, pa su potresi vrlo cesta pojava. 1944. je bija jak potres koji je doslovno sravnija grad sa zemljom i bilo je 10 000 mrtvih. I tako su oni iznova izgradili cili grad, drzeci se strogih pravila gradnje, i u strahu od novog potresa vecina kuca su prizemnice, sta je meni ka Hrvatu jako cudno. Zamisli, DOVRSENA prizemnica iz koje ne viri armatura!!! Kucice mi se bas svidjaju i uzasno su slatke, uglavnom u nizu, imaju ispred mali patio i otraga malu bastu.
1977. je isto bija potres, jos vece jacine, al ovaj put su gradjevine izdrzale i nije bilo ljudskih zrtava. Uglavnom, svako malo bude nekakvih potresa, al manje jacine, al pretpostavljaju da bi uskoro moga bit neki jaci opet i puno se radi na edukaciji stanovnistva po tom pitanju. Tj, barem se trude ovde na faxu di je i institut za istrazivanje potresa. Tako su vec izdali 2 multimedijalna cd-a, za djecu i za obitelj, uz pomoc kojih na zabavan i interaktivan nacin zele upozorit ljude na opasnost i pokazat kako reagirati u slucaju potresa. Sad rade na trecem za teenagere. I tu mi uskacemo. Dakle, Poljaci i ja smo dobili zadatak da napravimo plan evakuacije industrijske skole, tu u San Juanu. Imamo proucit pravila za evakuaciju, ispitat koristenje ucionica tijekom dana i broj ljudi i odredit evakuacijske zone. Sutra ce ove dvije asistentice s kojima radimo tamo odrzat predavanje, pa idemo i mi s njima (klikat misom kad kazu "sigue" i slikavat). Eto. Za pocetak.

04.10.2007. u 00:46 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

0



< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Meni je sad ovoliko sati:

San Juan

Image Hosted by ImageShack.us

San Juan links

San Juan opcenito
San Juan, wikipedia
Universidad Nacional de San Juan
slije iz San Juana