novosti i vijesti oko nas https://blog.dnevnik.hr/fvkmlnovosti

nedjelja, 18.10.2009.

MOJE JE DA SLIKAM, A SUPRUGA MI JE MENADŽER

Image Hosted by ImageShack.us

Darko Domitrović – Miky rođen je 6. 5. 1967. u Bjelovaru. Ljubav je bila razlog da već preko dvadeset godina živi i radi u Pitomači. "Sve je počelo od najranijeg djetinjstva, spontano, doma" – započeo je priču Darko. "Nije me imao tko učiti. Crtanje me interesiralo. Morao sam eksperimentirati sam. U osnovnoj školi u Velikom Trojstvu, moj talent za slikarstvo već u petom razredu otkrila je Slavica Samardžić, nastavnica likovnog odgoja. Od nje sam naučio osnove. Sve vrijeme trajanja osnovne škole, moje raznolike slike bile su izlošci po školskim hodnicima i učionicama. Poduzetna nastavnica organizirala je izložbe učeničkih radova i izvan škole, ali i izvan Hrvatske. U tom periodu nekoliko mojih slika sudjelovalo je na izložbi u Italiji. Sve to davalo mi je polet. Nisam imao uvjeta za školovanja, posebno ne u Školi za primijenjenu umjetnost. Za to nisam ni znao da postoji. Ali učinio sam ono što sam mogao. Od roditelja dobio sam novac za prve tempera boje.Vrlo mlad sam proširivao vidike, razrađivao tehnike i opredijelio se za slikarstvo za cijeli život. Sve što naslikam, radim direktno iz glave. Kao što ste vidjeli na kolonijama, meni to brzo ide. Kroz proteklih 20 godina rada, naslikao sam za kamion slika svih formata. Služim se tehnikom ulja na platnu, ulja na staklu, radim akrilik, tuš tehniku i pastelu. Odnedavno zaokuplja me kiparstvo. Izradio sam nekolicinu skulptura i duboreza. Oslikavam pisanice. Zanimljiva su mi nojeva jaja. Ispražnjenu topovsku granatu oslikao sam za vazu. Po narudžbama slikam motive na bocama za punjenje kupinovim vinom, drvene poklon kutije za vino i drugo, što tržište zatraži. Prošle godine četiri mjeseca radio sam u Baselu u Švicarskoj. Zahvalan sam prijatelju, koji mi je pomogao da tamo izrađujem i plasiram svoje radove. Od nečeg se mora živjeti.
Image Hosted by ImageShack.us
Okušao sam se i u izradi fresaka. Po narudžbi firme "Zlatni klas" Pitomača, izradio sam fresku – "Pejsaž žitnog polja", duljine 4 i širine 2 m. U pekarnici "Dergez" u Podravskim Sesvetama izradio sam "Vodenicu". U novom virovitičkom hotelu, koji je pred otvaranjem, slikar Stjepan Ivanec iz Kladara i ja izradili smo fresku – "Pejsaž podravskog motiva" duljine 15 i 3 metra visine. Imam stalnu postavu slika i prodajnu izložbu u restoranu "Verica" u Pitomači. Tamo izmjenjujem slike po potrebi. Moje je da slikam, a za prodaju oslanjam se na suprugu Jasnu. Ona ima menadžerskog talenta, što mi puno znači. Do sada imao sam preko dvadeset samostalnih izložbi, a skupnih preko stotinjak. Pozivi na likovne kolonije stalno mi pristižu. Učestvovao sam na preko stotinjak u Virovitičko-podravskoj, Bjelovarsko-bilogorskoj, Varaždinskoj i Međimurskoj županiji. O tome govori isti broj Zahvalnica i Priznanja. Član sam Likovnog kluba Nikola Trick iz Virovitice i Udruge "Kloštranska paleta". Brojne slike poklonio sam u humanitarne svrhe.To me uvijek usrećuje", na kraju razgovora rekao je osebujan i vrijedan pitomački slikar i kipar Darko Domitrović.
Barica Mihoković

18.10.2009. u 19:10 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2010 (4)
Listopad 2010 (3)
Rujan 2010 (7)
Kolovoz 2010 (6)
Srpanj 2010 (8)
Lipanj 2010 (10)
Svibanj 2010 (10)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (19)
Veljača 2010 (7)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (5)
Studeni 2009 (6)
Listopad 2009 (6)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (2)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (11)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Novosti i vijesti kao i zanimljivosti vezane uz Pitomaču i okolicu koje nisu u direktnoj vezi s aktivnostima Foto video kluba "Mirko Lauš" a prikupljaju ih članovi FVK, objavljujemo na ovom blogu koji se veže uz fvkml.blog.hr kao osnovni blog našeg kluba.

Linkovi

Foto video klub "Mirko Lauš"

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr