ponedjeljak, 28.08.2006.

NEŠTO DRUGAČIJE........

Myspace

Myspace



Svatila san koliko san sritna u životu-imam dvi super prije kojima mogu sve reć,ali baš sve.One znaju sve o meni i ja o njima.dijelimo sve skupa i uvik su tu za mene.Sad je tu i jedan prijatelj koji mi je posta blizak i koji je uz mene.............

Myspace

Myspace



Pomislim kako mi u životu ne može bit gore,a na kraju svatim da san sritna.kako kažu moje dvi prije da mi uvik ide sve:škola,ljubav,prijatelji,izlasci.ali najbolje mi je šta one nisu niti malo ljubomorne.Ricka i Kulenka-volim vas


MySpace Layouts

MySpace Layouts



Ovaj post posvećujem ljudima koji su uvik uz mene te mojoj najdražoj rodici Kati,Prijatelju,Tomici,Kulenki i Ricki.pusa


MySpace Layouts

MySpace Layouts


11:32 | Komentari (11) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

0