Sezona lova


Čujte i počujte!
Festina aka Rara avis ilitiga Mali smotani zeko is back...
I prije nego pročitate ovaj post nemojte ga prosuditi kao post isfrustrirane tete,
ima nešto i smješno u svemu tome.. :D

Komentirajući sinoćnji izlazak u moje malo misto s prijom
došla sam do nekih zanimljivih zaključaka,
na što bi se i muškarci i žene mogli pobunit...
Al šta ću vam ja ljudi, tako je to iz moje perspektive :D

Dakle sinoć scena ovakva,
graja lijepih žena, skockanih do bola
(eto kad to žena kaže onda možete samo zamislit)
i popriličan broj zgodnih i slatkih primjeraka muškog spola.
Iz viđenog se dalo primjetiti da je i veliki broj bio slobodan...

Ali nigdje akcije, ni izdaleka...
Poredali se frajeri na strane,
paraju mutavci,
nitko ne priča, pa ni međusobno,
drže pive ko Sveti gral,
a žene paradiraju...
Njima jezičine do poda,
al nigdje dobre stare fačke,
ma ni za lijeka,
ma ni izdaleka,
(gle sad ću još i rime počet slagat,
dosta što pišem u sonetima) :D

Nitko nikome ne prilazi,
ne fačka se,
da bar neki neku, pa hajde,
al niente, nula, zero...
Ako dotične slučajno završe s nekim
pohotnim, napasnim Talijanom,
e onda se digne raja domaća,
pa im se onda sve po spisku kalaje,
i svetci i petci...

Nigdje inicijative,
domaći nam se kao i
istinabudi dubrovački gospari
pretvorili u gljive..
I to muhare..

I kaže meni prija,
iskompleksirani su,
lijeni, itd...
E nek malo liječe te komplekse,
vrijeme leti jako jako brzo...

Gledam momke koji nekad bili nazovi-face,
jer se nisu vezali, jer su bili kao ptičice,
ma posušili se ko grožđice,
poneki dobili neželjene prinove,
neki još misle da s 30 i neku s pivskom trbušinom mogu
pa se nakačili na 15-godišnje curice,
(hey pa di su im roditelji 8/)
u svakom slučaju pregazilo ih vrime...
A i oni su nekad grlili pive,
(i još ih grle), slinili za lijepim ženama(još sline),
koje prolaze, i nisu se bunili nadobudnim Čehinjama
koje su barile njih a ne obratno kao što se pričalo..

Zaključujem da su najveći galebovi na Jadranu
ženskog roda i potječu iz Češke,
na to me natjerao prekjučerašnji događaj:
izvjesna je Magdalena iz Brna
prišla nazovi-galebu pružila jezik pa tek onda ruku,
i odvela u mrak...
Da nije bilo na javnom mjestu još bi se drugačije i pričalo,
al jbg...
Šta radi ta emancipacija...

Gdje sam stala...
Na lijenčinama 8/
E takav mi ne treba!
Ako ne može prići i biti
dobar stari špiljski čovjek,
lovac a ne sakupljač,
ili još gore nečija bobica,
e onda neka ga nose u...
zoološki!

Konstatiram da je većini dotičnih muškaraca
guza poprimila oblik stolice (loše, loše...)
a ruka vjerovatno i zaboravila što znači okruglo i podatno,
poznavajući tek valjkaste oblike, sendvić, piva, čaša, i khm..

E a di su tek oni pribirozni primjerci muškog roda,
e sad lipa je ma glupa,
em joj liva sisa manja od desne..
Ima ih, ima, vjerujte,
stoje u kantunu i kunduruju...
A vrime prolazi, skupa s lijepim ženama :D

E a sad da ne ostanem dužna muškarcima:

Šeću se ženice i curice po gradu,
izbacile sise na izvol'te,
neke su dale i bokun noge na sunašce,
misle si, vrag ih odnio,
ako u njima ima još malo muškosti,
možda se na to zaljepe,
pa da ih vode doma..
Sve bi a k'o nebi..
Ajajajaja...

Aj aj sad čekam vaše komentare pa da napišem i dopišem ako sam nešto zaboravila..






02.07.2007. | 07:45 | 5 K | P | # | ^


Ožujak 2009 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (3)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (5)
Srpanj 2006 (8)
Svibanj 2006 (1)
Travanj 2006 (4)
Ožujak 2006 (10)
Veljača 2006 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Ni jedan čovjek nije toliko malen da ne bi mogao napraviti veliki korak...


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada



Photos:Festina Lente

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Chiquita&Carica&Lakeisha!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Me&Necky!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Me&lega Maroons!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Me&lega Lafomamone!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Tonka!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Chiquita&Lakeisha!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Suncokretna!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Karmen!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Sister!


I said:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Neki od stihova koji mi se često vrte po glavi:

"Koliko pala sam nisko
ti ces zbog mene, vjeruj, barem isto..

..nek te zaboli kad kraj tebe
s drugim prodjem..

..i neka me ima duplo BOLJI ;)
a ti od ljubomore izgori!!!

"Sutra ces, znam, da se kajes
i sto i jednu poruku da saljes
i mislis, ja cu ko uvijek
da uzmem slatke lazi sto mi dajes :P "



"Dugo nisam cekala zoru
na muskom ramenu,
dugo nisam imala nikog
i nemam namjeru
da budem tvoja, tek reda radi
da ti u srcu budem gost
da budem tvoja, tek da bih rekla
kako sam prekinula post!!

"Dugo poslije njega
nisam nikog ljubila
dugo poslije njega
nisam se usudila,
ali sada više ne!"

"Iznad ovih suza
nebo vedro je,
jer sve su tuge prolazne.."

"Ja mogu da ti dam
al necu da ti dam
mogu jer te znam
a necu da te znam
Ja mogu s tobom sve
al necu, sto da ne
ja mogu reci da
al necu tebe ja!
Ti mozes biti tu
al neces biti tu
uzalud se trazis
al ne nalazis.
Nema te, to je kazna
za bezobrazne!"

"Imas samo sekund
da mi kazes sve
a imao si godine,
to kazna je za bezobrazne!"


"Drugi dan stojim ispred ogledala
bojim se nisam dovoljno vjezbala"

"Moj dragi treba mi vremena
da te sa ramena svog kao snijeg otresem
srce od kamena, tijelo bez plamena,
da sve to podnesem
Nalazim more najgorih razloga
da nestanem
ispred najdrazeg izloga
ociju tvojih, slabosti mojih."


"Koliko puta moram da ti kazem
kojim tonom i koliko glasno
da si svoju propustio sansu
da na nasem satu pise kasno.

Ne padaj na koljena
nemoj da se trudis
i ne kupuj poklone
znam ja sta ti nudis.

Bio si mi sve, glavni lik iz serije
ja djevojcica koja u sve vjeruje
bio si mi drag
sad od tebe ne vidim ni trag.
Bio si mi sve, glavni lik iz serije
ja djevojcica koja u sve vjeruje
idi bilo kom
ja cu od sad tjerati po svom

Koliko puta moram da ti kazem
ni iz bjesa niti iz inata
da ti ovdje vise nije mjesto
i da takvih ima kao blata!!"



The way I see that...