***povratak ne znači mnogo***

četvrtak, 28.02.2008.

***ja ne donosim novogodišnje odluke***

Neki dan pitala me je djevojka koju nisam dugo vidjela; koje sam novogodišnje odluke donjela....


Ja ne donosim novogodišnje odluke. «Zašto?», pitali su me…

Imala sam jednom najboljeg prijatelja… Uvijek je mirisao na čokoladu i jedini je on znao kako mi izmamiti osmijeh na lice.

I zato ja zaista mrzim nove godine.

Mrzim ih… Njih i njihove nove početke. I uvijek, ali baš uvijek imam osjećaj da mi se ta ista nova godina izruguje. I kao da jedva čeka da dođe… I kao da se sve svodi, cijelih 365 dana, na očekivanje još jedne nemilosrdne, bahate i posprdne nove godine.
Ja zaista mrzim nove godine.

I uvijek se zateknem u razmišljanju što bi on radio u novoj godini, koje bi bile njegove odluke…
Da li bi napokon donijeo odluku o skidanju svojih crnih starki?
Da li bi dobre, stare hitove Azre zamijenio za neke novije, lažne rockere?
Da li bi svoju zelenu kacigu, napokon, prefarbao u neku normalnu boju?
Da li bi ,napokon, prestao tvrditi je najbolji sladoled koji je ikada jeo bio onaj kojeg smo lizali dok smo se još kao djeca kroz šumu spuštali prema plaži?
Da li bi, napokon, Bostona prestao zvati Floki?
I da li bi mu, možda, ove godine nestale rupice na obrazima?

Ja zaista mrzim nove godine.

Kao da te nove godine ne mare i trude se pregaziti sve ono lijepo što smo imali. Kao da ne mare što ja brojim svoju petu godinu bez njega. Kao da te neke nove godine ne mare za mene, za nas. Kao da ne mare što me nostalgija ubija…
Ja zaista mrzim nove godine.

A ono što je najgore, sa svakom novom godinom sve me više strah da ću zaboraviti boju njegova glasa.
Da ću zaboraviti način na koji je izgovarao moje ime
Da ću zaboraviti način na koji se smijao.
Da ću zaboraviti kako su mu rubovi očiju, dok je usne oblikovao u osmijeh, uvijek oblikovali savršene bademaste kuteve i pomalo ih navlačili prema gore.
Da ću zaboraviti način na koji je rukom zakrivao pogled kad je htjeo sakriti osmijeh i kako mu se crvenilo penjalo u obraze.
Da ću zaboraviti način na koji mu se čelo nabiralo oko vrha nosa, između obrva, kad bi se mrštio.
Da ću zaboraviti toplinu njegovog dodira i način na koji je preskakivao ogradu i stepenice kad mu se žurilo.

Ja zaista mrzim nove godine.

I svake nove godine pitam se da li mu nedostaje zvuk topota kiše o prozor.
Da li mu nedostaje okus čokolade i jutarnje kave… smijeh… lavež pasa i škripanje smeđe ograde na vrhu stepenica… i način na koji svijet nestane kad pada snijeg… Da li mu nedostajem ja…

Ja zaista mrzim nove godine… I zato ne donosim nikakve glupe, novogodišnje odluke… Zato jer ja zaista mrzim nove godine.

(Aleksandru)

28.02.2008. u 19:35 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Prosinac 2015 (1)
Siječanj 2011 (1)
Listopad 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''Ipak se borim, ipak se nadam....sve manje letim, a sve više padam...I sve su jače ruke što me vuku dnu...''


"Zapamti naše uspomene, no nemoj se bojati stvarati i nove..."


"Istina je kao nebo, a misao je kao oblak. Istina je tamo negdje gdje se mašta i realnost dodiruju, ali se nikada ne razumiju."


"... moći zagrliti onoga koga voliš, kad god poželiš- to je luksuz..."

***gdije ja najčešće klikam***

**Djevojče sa predivnim osomijehom i maslačkom u rukama**
**Dječak s šestarom na četri rijeke**
**Svojim krilima uvijek mi izmami osmijeh**
**Jedna jako draga provincijalka**
**Last man standing i to sa cvijećem =o)**
**Njena zona svidjela mi se na prvo čitanje**
**mary ima zidove**
**marisi**
**bookeray**
**njegov svijet**

Mario Andretti:
Ako vam se čini da sve držite pod kontrolom, znači da ne idete dovoljno brzo.



J.R.Tolkien:
Nisu svi koji lutaju izgubljeni.





"Hold on, hold on, my brother.
My sister, hold on tight.
I finally got my orders.
I’ll be marching through the morning,
Marching through the night,
Moving cross the borders
Of My Secret Life...."


ovdije možete doći do mene:
elusive@net.hr