Vaš IP: Your IP looks like

.:.:| Drevni ponovo...

30.01.2007., utorak

Ajme meni...

Dakle, dokopah se toga...


Drevni upravo sluša:
Magical Mystery Tour - Butchering The Beatles {A Headbashing Tribute} 04:30
[320K, Stereo]
Jeff Scott Soto (Yngwie Malmsteen / Soul Sirkus), vox; Yngwie Malmsteen (Rising Force / Alcatrazz), lead guitar; Bob Kulick, (Meat Loaf / Paul Stanley Band), rhythm guitar; Jeff Pilson (Dokken / Foreigner), bass; Frankie Banali (Wasp / Quiet Riot), drums


Zvuči... ehm... kak da velim... dobro? Ma zvuči drugačije, i naravno, odlično.

Usput, dočepah se još nečega:


Summer Night City - Therion {A Metal Tribute To Abba} 04:58
[224K, Stereo]


Pa sad recite da slušam normalnu glazbu... smijeh

Slušam, naravno, ali ovo je specifični doživljaj... I ima toga još:


You've Got Another Thing Comin' - Saxon {Legends Of Metal - A Tribute To Judas Priest Vol I} 05:31
[256K, Joint Stereo]


Heavy metal tribute za heavy metal band?

Na kraju još i laganica desetljeća:


One More Fucking Time - Motörhead {We Are Motörhead} 06:46
[128K, Stereo]


Pa si vi mislite...

- 13:24 - ...a ja ću na to... (0) - E, ovo želim imati na papiru - #

29.01.2007., ponedjeljak

Nemreš bolivit...


Možda je netko već to spomenuo na blogu, ali ja to do sada nisam zamijetio. Pa vam eto link (poznavanje engleskog obavezno):

Butchering the Beatles

Obratite pažnju na ekipu koja izvodi pjesme!
Moram priznati, jedva čekam da čujem...


- 14:45 - ...a ja ću na to... (0) - E, ovo želim imati na papiru - #

Pa otkud vama toliko vremena?


Tek toliko, palo mi je iznenada pitanje iz naslova na pamet.
Svratim ja na Blog.HR, i vidim da je netko napisao nešto. Pa pogledam. Pa je netko drigi napisao nešto drugo. Pa je netko treći napisao nešto treće. Pa pogledaj ovo, pogledaj ono...
Trenutno imam otvoreno 5 blogova koje trebam/želim pogledati, a niti jedan od njih nije blog koji (relativno) redovito pratim!

Pa se pitam, otkud osobama sa lakat dugom listom "blogova koje prate" vrijeme da i pogledaju sve te blogove?
Razumijem samostalne umjetnike, poduzetnike kojima se to uklapa u opis djelatnosti i studente, ali ne razumijem nikoga drugog.
Školarci bi (kao) trebali učiti (i studenti bi, doduše trebali - ali znamo da su potrebni prekidi u učenju), a zaposleni bi trebali raditi. No svejedno blogovi cvjetaju.

Bah. Ode ja dalje, "u nove radne pobjede"... wave

- 09:08 - ...a ja ću na to... (0) - E, ovo želim imati na papiru - #

19.01.2007., petak

Posljednji krici iz divljine


Naslov nema blage veze s onim što mislim pisati. No učinio mi se zgodan, pa eto...

I tako je došao The Burning Crusade. Čak se reportaža o tome mogla vidjeti na Dnevniku HRT-a. I došao je slijedeći dan i na moj disk.
Pa sam slijedeći dan otišao pit. S društvom. Ne zato što je igra loša. Štoviše... ali o tome kasnije. Otišao sam jer nam je takav običaj. Naći se srijedom i degustirati. Piva. I čokolade. S jako puno kakaovca, najbolje preko 70%.

Pa smo tako neki od nas degustirali neko pivo iz San Marina.
Aha!
I ta država veličine dvije poštanske marke proizvodi svoje pivo. I to u dvije inačice, "Tabakera" i "Putana". I obje su jako dobre, ali ne vrijede koliko koštaju. Cijelu stvar sam ja ipak potkrijepio dobrim Murphy's Stout-om.

Da bi me slijedeće jutro iznenadio Kaco Mortale.
Moje je komentar, nadam se, još uvijek tamo. A ako nije, radi se o reakciji na harač koji ZAMP namjerava uzimati na prazne medije. Evo što sam napisao:
(iz pozadine dopire gnjevni urlik inteligentnih potrošača)
Baš me zanima kolike će novce dobiti slijedeći izvođači: Blue Öyster Cult, Van Halen, Alan Parsons Project, Nightwish, Donna Summer, ABBA, Rolling Stones, David Bowie, Iron Maiden, Mandrill, Van der Graaf Generator, Pere Ubu, Guns n' Roses, ZZ Top, T. Rex, Dizzy Gillespie, Queen, Icehouse, Mezzoforte, Focus, Colloseum, U2... Zanemarite činjenicu da neki od njih (i grupe i pojedinci) više ne postoje... I nemojte reći da su sve to grupe iz Hrvatske. Jer nijedna od nabrojanih nije!
I da, koliki će dio love dobiti Videosex, Buldožer, Rambo Amadeus, Leb i Sol, Bijelo Dugme...

Jednostavno mi se nije dalo dalje nabrajati. Jer slušam i daleko egzotičnije izvođače. A i mnoge druge.
Hrvatske izvođače koje ja slušam može se nabrojati na prste dvije ruke... I za njih ću rado platiti njihov dio. Jer tu ulaze Azra, Parni Valjak, Atomsko Sklonište, Prljavo Kazalište, Film, Dorian Gray, Aerodrom... hmmm.... to ih nije niti 10, zar ne?


A onda sam se konačno, mučen bolovima u grlu i šmrkavim nosom, u četvrtak poslije posla posvetio ranije navedenoj igri. I ogromnim količinama čaja. Andolima se nisam posvetio, nego sam jednostavno popio dva komada i zaboravio na njih.
Igra je... odnosno, igra proširena dodatkom "The Burning Crusade" - jer to je još uvijek "World of Warcraft" - kako da kažem... prekrasna.
Modnim riječnikom, to je "bling". Nova početna područja su prekrasna, naročito Exodar. Što i nije čudno. Jer Exodar je, ni manje ni više, olupina svemirskog broda! Sva svjetlucava, kristalasta... ma prekrasno. Ostale instance nisam još stigao niti pošteno pogledati, a već sam siguran da će mi igra pružiti brojne sate zabave i zapanjujućih vizura. I sve bi bilo dobro da se, usred borbe u kojoj je bila moja ekipa nisu srušili serveri za instance, a potom i server na kojem se nalaze moji likovi. "Nepredviđena navala", kaže jedan od mojih suigrača.
Ma vraga nepredviđena. A osim toga, prodaja je bila odgođena za barem 3 tjedna! Nisam baš presretan... Plačam i tražim bolju uslugu...


No, ima jedna druga stvar... zna li netko ima li u Zagrebu dućan u kojem stalno postoji ponuda manjih brojeva muške obuće?
Pri manjim brojevima mislim na one ispod 41...


- 10:02 - ...a ja ću na to... (0) - E, ovo želim imati na papiru - #

16.01.2007., utorak

Svječice


Čovjekov um jako čudno radi. I burno reagira na razne podražaje.

Pa je mene u živac jučer prilično pogodio SadisticoShy temom o audio kazetama. Pa sam ostavio poduži komentar.

Pa je neko negdje spomenuo temu "5 stvari koje ne znate o meni".

Pa je netko negdje spomenuo...

Pa sam ja zaključio da nije loše ostaviti samom sebi podsjetnik o čemu pisati - na vlastitom blogu!

- 11:51 - ...a ja ću na to... (0) - E, ovo želim imati na papiru - #

15.01.2007., ponedjeljak

Dakle 'vako...

Znam da je malo kasno za čestitke, no za lijepe čestitke nikad nije kasno.

Stoga svima sve najbolje u Novoj godini. To uključuje prvenstveno zdravlje, ljubav i posao, pa onda sve ostalo (ako je išta ostalo).


Kada malo bolje razmislim, nekoć sam planirao pisati ovaj blog kao reakciju na stvari koje pročitam u novinama. Pa sam onda ubrzo uvidio da novine niti čitam redovito, a još manje onaj dan kada su tiskane. Pa onda aktualnost takvog bloga pada u vodu.
Od tjednika čitam jedino onaj koji ima "najkompletniji TV program" (koji je, usput rečeno, više nego manjkav). A njega mi se uistinu ne da komentirati.

Pa sam onda odlučio pisati blogove onako kako mi dođu. Pa mi je došlo...


Danas u ponoć počinje prodaja jednog od najočekivanijih proširenja za neku igru. Oni koji su se družili s ostalim smrtnicima čuli su vrlo vjerojatno za "World of Warcraft" (WoW). Koji se može nazvati svakako, samo ne igricom. Igra, razbibriga, uzrok raspada veza i brakova, uzrok izostajanja s posla i davanja i dobivanja otkaza, laka ili teška ovisnost, čak i uzrok (posredni) smrti... Sve to ulazi u igru za opis WoW-a, obzirom da ta igra ima bazu od oko 7.500.000 pretplatnika po cijelom svijetu. Malo ili puno? Najbliža konkurencija ima oko 3.000.000 kupaca - ali nema pretplatu! Govori li to o kvaliteti WoW-a ili ne, nemam pojma. Ja sam pretplatnik.
Pa sam kao pretplatnik predbilježio prvo proširenje za WoW pod nazivom "The Burning Crusade". Pa su me iz dućana gdje sam se predbilježio nazvali i upitali želim li ja to uistinu još uvijek kupiti. I želim li doći danas u ponoć po svoj primjerak...
Odgovori su bili, redom, "Da" i "Ne".
Ipak, iako se igram, nisam lud da u ponoć stojim pred nekim dućanom i čekam da izađem van s igrom pod rukom sat ili dva kasnije... Naročito kad se ima u vidu da se radi posla budim u 06:00...
No, pokušao sam (a možda i uspio) zamijeniti rezervaciju za "običnu" inačicu zamijeniti rezervacijom za "Sakupljačku inačicu". Što znači da ću pljunuti više love...
Ludo? Možda. U pitanju je svjetski fenomen svoje vrste, koji je i mene dobrano zakačio. No još uvijek ću se radije družiti sa živim ljudima uz klopu i pijaču, kartanje, kino, koncert ili što drugo nego provodeći vrijeme pred monitorom i družeči se sa poznanicima iz cijele Europe. O kojima nemam pojma niti kako izgledaju, a kamoli neke ostale detalje. Doduše, nekima poznajem glas, ali...


Eto. Dosta mi je više tipkanja... treba nešto i raditi...



- 13:25 - ...a ja ću na to... (0) - E, ovo želim imati na papiru - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Grrr... Nestao stari blog (TheAncientOne.blog.hr), pa ajmo onda dalje s ovim...
Zanimacije:
1. kako preživjeti do slijedeće plaće
2. Sex & dru... ehhh... kužite, ne?
3. WoW

Ovoliko je osoba:
Free Web Counter
hit Counter

otvorilo moj blog ovoliko puta:
Free Web Counter
hit Counter



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada.