Sanity is Overrated

18.03.2008., utorak

Little ''Personal Victory'' Book

Već neko vrijeme mi se po glavi mota dosta čudna ideja, koju koju sam nedavno sprovela u dijelo i mogu vam reći da mi je ego porastao za čitavu razinu.
I upravo zbog toga sam odlučila ovu ideju podijeliti s vama, blogerska nacijo, u nadi da će osobe sa niskim samopouzdanjem ( ali i svi ostali) probati ovo, bar na kratko vrijeme, pa da vidite kako će vam se podići mišljenje o sebi.
Zabavno je, jednostavno i vjerojatno ćete se nacerekati kao blesavi dok ćete to raditi...

Što vam treba:

1) Mali rokovnik, blokić ili nešto slično, ne veće od vašeg dlana, sa vanjskim omotom ili sa slikom nečega što vas veseli, makar to sami naljepili gore. Samo pazite da budu jarke boje i da sami vanjski izgled vrišti da je to VAŠE.

2) Obična kemijska ili olovka (možete čak i nabaviti onakve notese koji već imaju malu kemijsku pričvršćenu na sebi, praktičnije je)

3) Sat, mobitel ili bilo što od kuda ćete u bilo kojem trenutku moći vidjeti koji je datum i vrijeme

E sad, ako ste nabavili sve ovo, mogu prijeći na objašnjavanje pravila.

1) Ovo je vaša Knjižica Osobnih Pobjeda, u nju pišete sve one male stvari koje druge ne zanimaju baš pretjerano, a i vi ne govorite o njima, ali u trenu kada se dogode, makar izvana izgledali cool i hladni, iznutra vas nešto tjera da radite ovo:

Image Hosted by ImageShack.us


Jer ste zapravo ''ludi'' od sreće. ;)

2) Upisuje se tako da prvo napišete datum, vrijeme i nakon toga, natuknicu o onome što vam se dogodilo.

Cijelokupan primjer: 15.3.2008. (15:43) sasvim slučajno sam nabavio igricu za kojom slinim i hoću je igrati već mjesecima
ili 3.1.2008. (11:06) napokon sam spustila onoj maloj gaduri koja mi pokušava preoteti dečka

(Naravno, primjere sam nagađala, vi pišete što hoćete)

I to je u biti to. :)
Samo pazite da ju većinu vremena imate uz sebe, ili ako vam je jednostavnije, popamtite vrijeme i datum, pa to zapišite u Personal Victory Book kad dođete do nje.

Nakon što napravite samo 2-3 zapisa, već će vam kasnije biti dovoljan samo jedan pogled na tu knjižicu, da se bez razloga počnete cerekati dok se sjećate što ste zadnje upisali unutra.

Eto, toliko o toj ideji...
A sad nešto sasvim drugo.
Tko je od vas gledao film 10 000 bc, tj. 10 000 Prije Krista?
Okay, znam da je film na nekim dijelovima šrotan i da baš i ne slijedi odgovarajuće vremenske periode i povijesne činjenice...
Pa tako, možete naći mamute u pustinji, ptice-polu-dinosauri, koje su već bile izumrle kada su se tako napredna plemena ljudi počela razvijati, i slični ''propusti''... Ali na stranu sve to.. Ono što se mene najviše dojmilo je bio jedan čovjek.
Ne, ne onaj dreadlocksani Calvin Klein maneken, sa savršenim zubima, makar im onda pasta za zube i četkica nisu bili ni na kraj pameti, nego onaj drugi, stariji, koji je glumio Warlorda, koji na početku dođe sa svojim kompićima i pokupi robove po selu mamutolovaca.

Evo, priznajem... nemam baš puno pojma što se dogodilo sa ostalim likovima, ali ja sam većinu filma provela blejeći u njega.
Da, znam! Dovoljno je star da mi bude tata, ali cure, daaaajteeee... Kao što kaže moja novopečena frendica: ''I'm a sucker for bad guys with soft spots''.
A navrh toga, tip ima onako nekakve mačkaste oči, duboki raspy glas koji te pogađa ravno u... ;) i boju kože kao da se nagledao sunca i onda se bacio na roštilj...
Sveukupan dojam? ... Striček Warlord? Bacite tu glupaču s konja i dođite mene oteti. XD

Dobro, sad kad sam si naslinila tipkovnicu zbog tog frajera, povlačim se pod tuš i u krevet.
Nije lako imati dobre ideje svaki dan. ;)





- 20:13 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2009 (2)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Besmisleno je pisati opis nekoga tko mrzi samog sebe opisivati

Linkovi

Let Go - by Frou Frou