SCRIPT LANGUAGE="JavaScript1.2">




nedjelja, 19.03.2006.

PMS - PredMisaoniSindrom

još sinoć sve imalo je svoj smisao, uzročno posljedične odnose i još sinoć osjećao sam se punim potencijala. danas je entuzijazam zastao i utonuo u more beznađa. ne mogu snivati a pred monitorom se ne osjećam dobro. izaći u grad, među ljude, u one pušnice od natrulih pljesnju obljubljenih kafića doista nema svrhe. sve već viđeno, kušano i trulo. ne mogu ni učiti. dopodne sam mogao, nazirao se smisao. sada je sve prilično pusto i mislim kako čak mogu osjetiti mučninu koja me poput najtežih veriga usamljenosti sapinje i tjera sagibljati misao u dubine vlastite gluposti. ne znam, možda je to samo periodički. možda je to baš zbog zbog mjeseca koji je sve manje pun, a sve više turbulentniji u užurbanim svodničkim poslovima. naposlijetku, subota je. bioritam trebao bi doći do svojeg pozitivnog izražaja obzirom da sada stremi svojim vrhunicma ali meni se čini da sve moje pomno složene kule zapravo složene su od podmetača za pivo dok vani se diže povjetarac koji će posve izvjesno prerasti u uragan. moje palače... moje predivne raskošne dveri u koje dovodim one izabrane sve više mi počinju ličiti na blatnjave ruine. prekrasne kamene raskoši i iluzorni pijedestali moći ipak se ruše kada su fundacije od drveta. ne znam.
- 00:58 - hračni nešto: (17) - printaj, rođo! - #

<< Arhiva >>