život je kako kada

< rujan, 2015 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

03.09.2015., četvrtak

Tisuću dvijesto tri

Prije dva dana ponovni susret sa bijelim kutama je krenuo. Bit će dobro uvjeravam se i pokušavam tako misliti iako neki zločesti crv zasvrdla kada oko mene bijele kute šeću.
No ne bih o njima jer nešto drugo mi je okupiralo misli. Doktorica pita tehničara koji sam ja broj? I to mi je nekako zazvonilo. Broj. Koji sam ja broj; tisuću dvjesto tri? Sjajno, moje ime prestaje biti važno. Broj. I misao tako krene od rođenja. Rodiš se i odmah dobiješ broj kako te ne bi zagubili ili zamijenili mamu, a dešavalo se. Onda si broj u knjizi građana i s tim brojem dobiješ određena prava pa si broj u pedijatrijskoj ambulanti, kod zubara i rasteš zajedno sa svojim brojevima. U školu se upisuješ pod brojem i sve na tebi raste pod nekim brojem. Cipele, hlače, košulje, veste, kaputi. Naravno u tom vremenu dok rasteš promijeniš jako puno brojeva i roditeljima baš i nije lako pogotovo ako imaju više brojeva doma. Završiš osnovnu školu imaš osam svjedodžbi i svaka ima tvoj školski broj za određenu godinu. Upisuješ se na fakultet i za tu akademsku godinu imaš novi ponosni broj. A ako ne onda na burzi rada među milijunima i ti si jedan broj dok se ne preseliš sa svojim brojem u proizvodni ciklus sa novim brojem. Povratkom na burzu imaš svoj stari broj, ali i novi povratnički. U neko životno doba odlučiš se udati/ženiti pa povadiš neke svoje brojeve da bi dobili nove u matičnom uredu, u crkvi, a bome i u restoranu na svadbi te smjeste pod neki broj. Stariš i svom životu dodaješ nove brojeve. O broju prijatelja ne razmišljaš dok se ne registriraš na facebook jer tek tada shvatiš kako broj može biti beskonačna veličina. Kada te u starijim godinama počnu maltretirati dijelovi tijela upisuješ ih kao pojedinačne brojeve po ambulantama, bolnicama i jednog dana se desi pa te upišu u mrtvačnicu pod brojem i tvoj vječni stan u glavnu knjigu nekog groblja. No da li tada završava sa brojevima još nisam otkrila, ali eto dok mi tijelom kola radioaktivna supstanca ja razmišljam kako sam samo broj u ovom svemirskom prostranstvu.

03.09.2015.



I malo ljepote iz Irske. Jednog dana doslovno je sa zapada stigao oblak koji je rosio, a sunce kroz oblak stvaralo ovu ljepotu na planini. Jedini problem je što mi je već tada optika na aparatu odlazila.
- 07:53 - Komentari (7) - Isprintaj - #