petak, 20.11.2009.

†There are only whispers that keep me alive†

Holla eo i mene opet nakon milijun godina....Isprike zbog ne posječivanja i ne pisanja ali ziher neam cajta i sad sam tu sam zato što sam bolesna pa neam šta radit...
Uglvanom...nea baš niš posebno više manje uživancija i kuliram hh....

Imam nešto novo za vas i nadam se da će vam se svidjeti....

...Ništa ne može vratiti sjaj
jesenjoj travi
Ne tražimo ono što ne možemo naći
Zaboravimo sve
Radi nas
Radi zaborava
Požurimo u susret novom danu
I svim danima koju će doć
U prvi sumrak
Zatvorit ću oči
Neću gledati zvijezde
I misliti na vas.
Kada jednoga dana
Nestane sjaj u travi
I miris cvijeća
nećemo tugovati
Nego ćemo smoći hrabrosti
za ono što je ispred nas....

Jednoga dana
naći ćemo se
pod trešnjom jer
...Divno će biti vidjeti
vas opet...!

et toe to pozz


13:35 | Komentari (13) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.