Incident u teretani

Dragi dnevniče
Mislim da sam napokon upoznao djevojku svojih snova jučer u teretani! Znam da sam i prije mislio da sam upoznao djevojke svojih snova ali sam shvatio da mi to đavo maže oči kremom pohlepe (proklet bio). Ovako se to dogodilo....

Jučer oko podne sam krenuo u "Biceps" da malo razradim mišiće. Sa sobom sam ponio samo najosovnije : energetsku čokoladicu Milk Shite (ima ga i u meni), bocu vode koju sam pronašao u ormaru i ručnik. Kada sam ušao unutra nije bilo nikoga. Krenuo sam s bildanjem. Benč, boksačka vreća, traka za trčanje, polarna medvjedica...sve sam prošao. Umorio sam se pa sam malo sjeo na klupu i posegnuo za bocom vode. Kada sam ju malo pobliže pogledao shvatio sam da se unutra nalazi nekakva trava. Nisam imao ništa drugo za pit pa sam time tažio svoju žeđ. Popio sam litru te pakleno vruće vode i odlučio da je vrijeme za Milk Shite. Ustao sam se ali se cijela soba počela vrtiti oko mene i sprave su mi se počele obraćati. Mora da je nešto bilo u toj ljutoj vodi. Otvorio sam Milk Shite i ustanovio tužnu činjenicu : rastopio se od sline vrućine:(. Nikog nije bilo pa sam lizao foliju i gutao komadiće rastopljene čokolade. Možda sam se malo zaprljavo ali nije bitno...muško sam. Grozno mi je smrdilo iz ustiju (prokleta voda), vrtilo mi se (prokleta voda 2) i bio sam musav pa sam odlučio krenuti kući. Tada je kroz vrata ušla Ona. Imala je duge noge, kratku crnu kosu, plave oči, a na ramenima je nosila cijeli svijet. Počela je vježbati na spravi na kojoj glumiš da voziš bicikli. Inače sam sramežljiv ali ona ljuta voda mi je davala lažnu sigurnost koju sam trebao. Odlučio sam joj prići.

"Pedaliraš puno?" - probijem ja led ovom šaljivom dosjetkom.
Nije se obazirala...
"Znaš...mama mi kaže da sam zgodan." - pohvalim se.
Počela je brže pedalirati...sigurno je bila uzbuđena što joj je prišao tako naočit mladić.
"Ja znam abecedu unatrag." - pohvalim se ponovno.
"Zašto se ne mičem!?! Zašto se ne mičem!?!" - derala se panično dok je mahnito okretala pedale.

U tom trenutku sam osjetio da mi je loše u stomaku pa sam se srušio na pod. Ona se nadvila nad mene...sreće li!

"Dečko imaš izmeta oko ustiju!"
"Ima ga i u meni!! Ima ga i u meni!!" - i baš u trenutku dok sam to izgovarao počeo sam povraćati po sebi (i malo po njoj) zbog one pokvarene vode.
"Ajme, odvratno!! Pa to su govna!! Govna!!"
"Nisu govna...to je Milk Shite!!" - pravdao sam se ja.

Krenuo sam doma sav ukomiran. Osjećao sam se kao 11-ogodišnji Etiopljanin koji je upravo saznao da je UN-ov kamion s pošiljkom hrane presrela militantna ekstremistička skupina i da neću ništa jesti još 23 dana. Nemogu više pisat. Bol prevelika...olovka/tipkovnica preteška...sudbina neizvjesna..... polarna......... medvjedica....

...đavo...ima ga i u meni...

28.07.2007. ...19:03 [ Komentari (8) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Brojevi :

  • hit counter


    Ovdje možete pratiti koliko sam puta kliknuo refresh.

Likovi

  • Trecejaje
    Moj frend koji ima 3 testisa, lol

    Vlada.hr
    Ovo je moj novi gugl za stranice državne uprave.