Biblijski kod (drugi dio)

06 svibanj 2006

Prije šest godina sam prvi put vidio reklamu za "Mission on Mars". Svaki put kad bi je ponovo vidio znao sam da me taj film neće zaobići. I tako, davnašnja nedjelja, imala je dugoočekivanu poslasticu.

Radnja je smještena u blisku budućnost: 2020. godina. Prva ljudska misija na Mars. Istraživačka ekipa se spustila u područje "Cydonia".

(Cydonia je serija ranih NASA-inih fotografija, snimljenih za Viking-ove misije 1976, potvrdila je anomalije u obliku građevinskih objekata izgrađenih inteligentnom rukom: piramida, zidova, drugih nadzemnih objekata i delfina. Lice je svakako najpoznatija anomalija... )

Brian de Palma prihvatio se režiranja interesantne verzije na temu što se krije iza "Lica iz Cydonia-e" . Djelomično se poklapa sa istraživačkim nalazima dr. Courtney Brown a. Barem u onom dijelu u kom život na Marsu zamire prije mnogo miliona godina kada meteor uzrokuje kataklizmu na planeti koja izgubi veći dio atmosfere. Preživjeli je napuštaju, šaljuci u svemir svoj genetski materijal čiji se dio uputi i prema našoj matičnoj Planeti.

U najavi filma moglo se pročitati da smo "... dugo tražili uzrok života na Zemlji. A svo vrijeme smo istraživali pogrešnu planetu."

"Najznačajnija vijest milenija možda i čitave ljudske povijesti" (list Baltimore Sun), nacionalni i svjetski bestseller broj 1, knjiga Michael Drosnin a :"The Bible Code" (1997). Drosnin, vodeći novinar Washington Post a, Wall Street Journal a i, New York Times a.

1992. Drosnin je u Izraelu na sastanku sa MOSAD om. Nakon sastanka, mlađi izraelski obavještajac mu prilazi: "U Jerusalemu je matematičar kojeg biste trebali vidjeti. On je pronašao točan datum izbijanja Zaljevskog rata u Bibliji."

"Nisam religiozan", odgovorio je Drosnin. "Nisam ni ja", uzvratio je obavještajac. "Ali, on je pronašao kod u Bibliji, sa točnim datumom, tri tjedna prije početka rata."

Drosnin se prvi put sastao sa Eli Rips om u srpnju 1992. Umjesto da otvori knjigu Biblije, Rips je upalio kompjuter. "Biblijski kod je kompjuterski program", objašnjavao mu je doktor matematičkih znanosti, profesor na sveučilištima u Jerusalem-u, Chicago-u i Berkeley-u, jedan od vodećih svjetskih eksperata u grupnoj teoriji, područje matematike koja graniči sa kvantnom fizikom.

"Pravilo je da sve što je bilo i što će biti do kraja vremena, jeste uključeno u Toru, od prve do zadnje riječi. I to ne samo u generalnom smislu, nego u svakom detalju, za svako biće, svaku individuu, od rođenja do fizičkog kraja"...

Dvije godine kasnije, Drosnin leti u Jerusalem na sastanak sa bliskim prijateljem premijera Yitzak Rabin a, pjesnikom Chaim Guri-jem. Daje mu pismo za premijera u kome stoji:

"Izraelski matematičar je otkrio skriveni kod u Bibliji koji otkriva detalje događaja koji se zbivaju tisuće godina nakon što je Biblija napisana...

Razlog što vam ovo govorim je činjenica da se vaše ime samo jedanput pojavljuje dekodirano. Vaše ime je vertikalno prekriženo sa riječima "ubojica koji će ubiti"... Nemojte to ignorirati. Ubojstva Kenedija i Sadata također su dekodirana u Bibliji. U Sadatovom slučaju sa imenom i prezimenom ubojice, datumom, mjestom i načinom na koji je izvedeno... Mislim da ste u stvarnoj opasnosti..."

Četvrtog studenog 1995. došla je strašna potvrda proročanstva: Rabin biva ubijen s leđa, a ubojica je vjerovao da je na "božjoj misiji".

Biblijski kod je otkrivao da će do ubojstva doći u židovskoj godini koja starta sa rujnom 1995. Dva mjeseca kasnije premijer je mrtav. Prvi potez pjesnika Chaim Guri ja bio je poziv premijerovom šefu kabineta, generalu Barak-u (inače bišem premijeru). "Generale, američki reporter je znao da će Rabin biti ubijen još prije godinu dana. To sam mu i rekao. Bilo je zapisano u Bibliji."

(Problem u predviđanju se sastoji u pitanjima za kojim imenima i mjestima tragati. Prije nego što se zbiju stvarni događaji nitko ne može na to pitanje odgovoriti. Ali zato nakon njihovog zbivanja, puzla se mnogo lakše riješava.)

Drosnin: "Prije atentata nitko nije mogao naći ime atentatora ili točan datum. Ali, nakon događaja, kad sam se našao sa Rips-om i generalom Isaac Ben Israel-om, tragajući za detaljima lako smo našli ime atentatora "Amir". Ono je oduvijek bilo tu, točno iznad Rabinovog imena. Čak štoviše, riječi "ime atentatora" se pojavljuju u originalnom (ne kodiranom) tekstu Biblije u istom pasusu u kome se ime "Amir" pojavljuje u skrivenom tekstu. U istom pasusu, skriveni tekst kaže:"On će ubiti premijera". Nadalje, identificira ga se kao "Izraelca, koji ubija iz blizine". Biblijski kod je pokazao kad i gdje će se to desiti. "U godini 5756", židovskoj godini koja pošinje u rujnu 1995, a prekrižene su riječi "Tel Aviv" i "ubojstvo Rabin-a". "Amir" se pojavljuje na istom mjestu."

Atentat na Rabina je dramatična konfirmacija realnosti biblijskog koda, skrivenog teksta Starog Zavjeta koji otkriva budućnost. Ali to je samo jedan pronađeni događaj. Stotine drugih su također dekodirane od Drugog svjetskog rata i afere Watergate, nuklearne eksplozije u Hiroshimi, spuštanja na Mjesec ili pak kolizije komete sa Jupiterom (1994.).

Kad već spominjem Jupiter, udar komete je predviđen prije nego što će se desiti sa točnim datumom. Slično je i sa Zaljevskim ratom.

Drosnin je potvrdu za biblijski kod pronašao na sveučilištima u Harvard-u, Yale-u i Hebrew University, kod vodećih svjetskih matematičara. Svi su oni neovisno potvrdili postojanje koda.

Einstein: "Razlika između prošlosti, sadašnjosti i budućnosti je samo iluzija. Vrijeme uopće nije ono što izgleda. Ono ne teče samo u jednom smjeru. Budućnost postoji istovremeno sa prošlošću."

Newton: "Budućnost ne samo da već postoji nego se može i predvidjeti".

Stephen Hawking: "Putovanje kroz vrijeme može biti tehničko izvodljivo u našoj skoroj budućnosti".

Ponovo o Jupiteru. Zbilja, kako je moguće da se tisućama godina unatrag predvidi događaj kao što je udar komete 16. srpnja 1994. o planet Jupiter? Prema našoj znanoj povijesti, čovjeku će još dugo trebati da otkrije teleskop i počne gledati u nebo.

Uzgred, koliziju je predvidio upravo Drosnin koristeći kompjuterski program izraelskih matematičara. Dva mjeseca ranije, pronašao je da se kometa "Shoemaker Levy" dva puta križa sa Jupiterom. Usto, daje se i datum kolizije: 16. srpanj 1994. Astronomi su ovaj događaj mogli predvidjeti neposredno prije samog sudara. Ali, kako su to mogli znati autori Biblije prije više od tri tisuće godina?

Tu dolazimo do pitanja koje može da skrene u religiozne vode. Pojava biblijskog koda poslužila je rabinima u Izraelu kao potvrda tezi da je autor Biblije sami Bog. I da, predviđajući sve događaje koji su pred nama, ubjedljivo dokaže da on postoji.

Moj prvi utisak nakon čitanja knjige (prije godinu i pol) bio je da biblijski kod pokazuje koliko zapravo malo znamo o sebi, povijesti, prirodnim silama, kompleksu života u svemiru.

Film "Mission on Mars" sugerira da se začetak života na Zemlji duguje susjednoj planeti, Marsu.

Biblijski kod (koji je, u stvari, kompleks kodiranih matrica) sugerira da postoje pisana svjedočanstva ostavljena od superiornijeg uma. Tek kada skromno prihvatimo istinu da nismo središte svemira, već samo u početnim etapama evolucije, znanja će nam se početi ukazivati sve brže. Što se više otvaramo, darovi će biti sve darežljiviji. Eksplozija informacija, nalik eksploziji na Jupiteru od milijardu megatona, koja je otkidala gromade veličine naše planete.

Slično je i sa snovima. Ako ne prihvaćamo značaj i realnost poruka i događanja dok "sanjamo", onda nam izgledaju beznačajni i daleki. Neshvatljivi. Moguće poruke su samo na razini simbola. Ako snove tumačimo kao van tjelesne izlete duše, onda su nam i događaji jasniji. Manje simbolični, a više živi i realistični.

Slovački židov i rabin Weissmandl (1957.) je jedan od mnogih koji drže da originalni svitak Starog Zavjeta (star 3200 godina) krije tajni kod u kome je zapisana cjelokupna povijest čovječanstva. Kada su ga nacisti odvodili u logor 1941. ponio je dvije knjige sa sobom: Toru (Stari Zavjet) i prašnjavi, sedamsto godina star zapis o biblijskom kodu. Weissmandl-ova istraživanja su prethodila šokantnim otkričima o postojanju ovog koda tokom 1990-ih.