< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (1)
Rujan 2006 (2)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (6)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (9)
Ožujak 2006 (6)
Veljača 2006 (4)
Siječanj 2006 (8)
Prosinac 2005 (8)
Studeni 2005 (6)
Listopad 2005 (11)
Rujan 2005 (3)
Srpanj 2005 (9)
Lipanj 2005 (12)
Svibanj 2005 (22)
Travanj 2005 (4)
Ožujak 2005 (15)
Veljača 2005 (11)
Siječanj 2005 (7)
Prosinac 2004 (21)
Studeni 2004 (22)
Listopad 2004 (1)
Rujan 2004 (14)
Kolovoz 2004 (30)
Srpanj 2004 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

zaigrana i tu

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us


s vama mi je život lipši:
BARBA
BEŠTIJICA
BORUT
BUGENVILIJA
ČIOVKA
DEMJAN
DOMINA
E.P.
FRANC
GALEB
HELIX
JASNA 2+2
JOE PELLENA
JULIERE
KORALJKA
LANTERNA
LOLA WALSER
LJELJA
MALA
MLADEN
OCEAN
ODMAK
OTOK
PEŠKA
PJESMA
REGINA
SKROZ
STUDENA
M.H.ŠVABICA
ZMANY
ZORA


Image Hosted by ImageShack.us
kasheta@gmail.com





26.06.2006., ponedjeljak

MALI PREDAH

Dragi moji, evo me ne bi par dana jerbo san kooonačno i ja imali mini godišnji - živia petak između vikenda i praznika!!! Provela san aktivno lampajući okolo-Mostar, Sarajevo i bosanske piramide!!! Slidi uskoro detaljnije o piramidama ( sa slikama) jerbo sad niman kad, triba odradit taj jedan dan sve zaostatke i plus normalno tekuće posle.

Svaki eventualni pokušaj korištenja godišnjeg odmora vraća se ka bumerang u vidu tone zaostala posla koje niko drugi nima odradit jerbo nas ima tolko kolko nas ima (nima rezervni igrača na klupi). To ča papir more istrpit je pravo čudo-piše da iman 24 dana godišnjeg!? Aha, malo morgen moš to u tiru, ma u po tira iskoristit, mogu samo grickat dan po dan. I onda navalin ka sivonja to mrvu godišnjeg iskoristit ča više pa se onda sataren umisto odmorin. Jeba me taki odmor!!!

I tako mi prosto dođe da ga poklonin onima u državnin službama koji moredu zaprašit kad i voja. Ta neš ti duševni boli njiovi korisnika koji moradu izlazit s posla jerbo je radno vrime podešeno tako da gospoda iz državni službi rado samo kroz jutro (il uzimat dan o godišnjeg ako ne moredu baš nikako izać s posla). Neš ti duševne boli korisnika njiovi usluga koji moradu odradit te ure čekanja u filama ako se posreći te potrefe da isti nisu na godišnjen, ako nisu izašli ranije dvi ure na dan prija kakvega praznika, ako nisu na seminaru, na bolovanju, na porodiljnon, na sprovodu, na tehničkom pregledu. Onda su korisnici njiovi usluga cili sritni i zafalni jerbo sad znaju da u miru moredu stajat u filama i čekat kraj marende, kraj popravka pada cilega sistema, kraj privažnih telefonskih razgovora, kraj posebnih intervencija.

I onda se vratit odrađivanju svoga posla koji je u međuvrimenu naresta veći i od piramida…


P.S. Ne brinite, muzičke žeje nastale u oven malen predahu nadoknadit ću uz kamatu!

- 09:14 - gukni golube (20) - ma štaš' trošit kartu - #

21.06.2006., srijeda

LITNJA ŠEMA

Ka ča morete vidit ovi blog je doživia neke promine.

Ka prvo, vidite da ima nekih dizajnerskih začimba (kako bi rekli naši susidi podno Triglava).Rasuli se morski plodovi diskretno, tek da izazovu zazubice
(a da su tek na pjatu njami)

Ka drugo,stiga i najavljeni radio sa pismama po vašin žejama.
To naravski nisan ja napravila (nisan baš tol'ki lumen) pa ovin puten zafaljujen mojoj najvećoj jubavi, Kašeti juniorki wave


Još da mi je u radiju mali spiker pa da reče:

Dobro jutro (dan, podne,veče-zavisi koje je doba dana) dragi moji, ovo je EMISIJA PO VAŠIN ŽEJAMA. Budite s nama u ove sparne litnje dane i vrile (khm,khm) noći. Sve ča ste želili čut a niste daaaavno čuli, sve ča poželite čut a sram vas da poželite na bilo kojen drugon radiju-dobro došli! Ovo je narodski radio-sve ča narod voli i želi skladno ćemo mišat u litnji koktel-od etida do partizansko-planinarskih pisama (imamo i takve žeje koje ćemo, naravski, uslišit čin prije).Pisme slušate uživo iz našeg litnjeg studija di ćemo malo radit, a puno se više zabavjat. A bože moj, pa LITO je- vazmite nešta ladno party i uživajte!

Očekujemo vaše komenentare, ŽEJE, ČESTITKE i POZDRAVE smokin







- 00:28 - gukni golube (27) - ma štaš' trošit kartu - #

09.06.2006., petak

ZLATNA RIBICA

Večeras sam stvarno bila zlatna ribica i ispunila tri želje. Prema dogovoru i obećanju koje dadoh u postu niže, na dvi želje odgovorila san još jednon gratis .

Za Lolu se sićan da je nekad pisala da je čula na nekom aerodromu Tomu Bebića pa reko ajde da je nagradin nakon dugog odsustva sa bloga i za skromnost jer nije ništa poželila. Nisan joj napisala da su nedavno pronašli njegovog stvarnog LEUTA rastočenog ka u pismu, ali će ga sin provat oživit.

Julier kratko reče-definitivno OLIVER. Je , lako je njoj reć u dvi riči, ma ja se našla na sto muka (ma dobro, nešto priko pedeset) koju odabrat. Nakon ča san dugo mislila, mislila (ka profesor Baltazar) odabrala san GALEBA koji je stvarno simbol Olivera ili je to obratno, ne zna više niko (ka ono kokoš i jaje).

Lanterna je grintala nešto na Đibinu kratku frizuru
Image Hosted by ImageShack.us
al da ga isto voli i da čeka da se razvede smijeh-ajde, ma di će on svoju Sanju ostavjat kad se u pismi ZAVEZANIH OČIJU (evo me doma) sa najnovijeg albuma spominje vrimena kad se s njome korteđava:

Blueseri "od kolina", moji anđeli čuvari
Srasli su za gajbe isprid njene butige
I sva domaća špica babe i dica
Sa štekama duvana
I cila naša ulica i držmi fige da mi uspije!!!


(Joj ova pisma je za svakog pravog lokal patriotu koji se maka vanka Splita, al je Split uvik osta u njemu!!! )

I tako je ona poželila novega Đibonija pa kako to nisan imala (izašlo judi moji tek prija desetak dana) ja lipo cup cup po netu i skinula sve pisme sa novega albuma od kojih jednu spremila u đuboksić za nju. Ovin puten se zafaljujen dragoj Lanternici jer bi ostala uskraćena za UNCU FIBRE.

Meni najdraža je ova thumbup

Tija bi te zaboravit al ne mogu nikada
Jer je tvoja grešna duša srce moje varala

Bog neka ti prosti grijehe što si mene varala
A nevirna dragana ne dao ti Bog ovako nikada.


Ima najkraći tekst ,a traje najduže. smijeh

To je obrada stare pisme (hm, tu se spore dal’ je dalmatinska il sevdalinka, treći čak kažu da je češka-ma nije važno čija je kad je dobra). Morat ću negdi nać tu staru verziju, meni samo pada napamet da je tako nešto pivala i Ljiljana Nikolovska u Magazinu.

I tako me cilo veče drži ta fibra od unce zlatnih nota izvođena od prvoklasne ekipa muzičara-kako bi se ono sportski reklo-drim tim thumbupthumbup

GAUDEAMUS IGITUR!

dodatak: NAJAVA RADIJA

Uskoro će se s live strane nać radioblog di će se uživo slušat sve ono ča je u đuboksu. Znači, neće se tribat trkat u đuboks po pismu nego će se direkt priko radija slušat ovdi. Đuboks će služit onima koji žele skinut određenu pismu.
Za sad morete ovdi poslušat par stvari.

- 00:45 - gukni golube (52) - ma štaš' trošit kartu - #

08.06.2006., četvrtak

NOVO, NOVO, NOVO!!!

Nakon donjeg posta kojeg neki promišljaju ka stup srama (a nije-samo drugarska kritika časne mi...)
krećemo u revijalnom tonu.

Ka ča morete vidit izvršene su neke male promine u dizajnu (olala koja velika rič-ubi me skromnost rolleyes). Liva banda se okitila pustin slikicama.

Lipo piše uputa:klikni desnin mišen (more i drito ako me se želite oma liberat) na sliku i otvorit će se nešta, a to nešta otkrivajte sami (a je velika mudrost pogodit, i Bugini klinci bi oma znali).

Svako malo to nešta bi tribalo bit sve veće (ajde, nije Domin buket ako je neka pomislila smijeh)

Ova najnovija slikica je od đuboksa (sića li se iko tega čuda još?)
Image Hosted by ImageShack.us
Tu ću se podrediti najviše vama i vašin žejama (nu, jezik pregrizli ako sad lanete samo i mišlju da se tako utirajen zbogradi naslovnice). Za sad ima nekoliko-i za neke od vas čak!

Samo mi u komentarima napišite ča bi tili:
-more naziv pisme
-morete napisat samo:daj mi neku od npr. Olivera oli Mocarta oli Hanke oli Elvisa oli Đonija (e tu triba i malo pojasnit, ka da je jedan Đoni)
-morete napisat:daj nešta od đeza, daj sevdalinku, daj klapu, daj roka, daj evrgrine, daj instrumentalnu, daj filmsku
-more i :daj domaću, daj stranjsku, daj talijansku, daj arapsku
-ma morete pisat ča vam padne napamet, judi smo-dogovorit ćemo se

Morete svaki dan upisat žeju, za dan-dva dobijete odgovor da samo ćirnite u đuboks.

Jel van sad sve kjaro? Ima'l pitanja? Ko će prvi?



- 04:30 - gukni golube (5) - ma štaš' trošit kartu - #

05.06.2006., ponedjeljak

ŽUTI KARTON

Image Hosted by ImageShack.us


Dragi Likma,

ka domaćica ovega moga prostora moran te upozorit da si priša nike granice koje ti ne smin tolerirat.

Nije da si grub,vulgaran, psovački element, ne izazivaš netrpeljivost ni netoleranciju -bože sačuvaj (gluho bilo da jesi)! Tvoji komentari, koji teže bit humoristični, nekad ironični, a ponekad i sarkastični, često su toliko nerazumnjivi mnogima i tu bi moga nastat belaj da mi rastiraš goste ča ja ne neću dozvolit.

Ja znan ča ti oćeš reć, ma drugi ne znaju. Ne želin bit tvoja glasnogovornica i tumačit ča je pisac tija reć. Sve ča misliš reci dotičnima na nji'ovin prostorima. O svemu ča te muči piši na svome blogu. (Zašta ne pišeš više? Rado bi ti uzvratili komentarima.)

A ča imaš meni reć, reci ovod i basta. Sa mnom se mo'š zajebavat ko'lko te volja, ja ti uzvratin istom mirom pa smo kvit, jel' tako? Ja se mogu nosit s tebon. Nebranjenu čeljad ne diraj, pogotovo ne ovdi! Ne tiraj me da ti dan crveni karton, bilo bi mi puno žaj, ma ako se ne uzmeš pameti…

Nadan se da ćeš nastavit bit moj dragi gost koji će komentirat MOJE slabosti, vrline i mane. U to ime, stoj mi dobro!



nadožuntano kasnije:

Junačino, a što ovod ne komentiraš? To što si otiša na pravu adresu i ispriča se govori da si svatia pisca, al' zašto mu u oči ne mo'š pogledat???

Nije se meni niko žalia, ta nismo dica. A i dite se ne mora materi požalit pa da ona tek onda zna da jon dite nešta muči. Prava mater instiktivno zna...


- 10:00 - gukni golube (17) - ma štaš' trošit kartu - #

02.06.2006., petak

Tužna godišnjica na dan...


kad san izgubila prvog namcor

lud mad burninmad headbang bang

- 01:06 - gukni golube (18) - ma štaš' trošit kartu - #

Creative Commons License